Ένα ferry από την μια μεριά και ένα από την άλλη!
Οταν στην Δημοτική αρχή υπάρχουν άνθρωποι που είναι σχετικά καταρτισμένοι, τα πράγματα μπορούν να γίνουν αλλιώς. Μας έλεγε ο Μάνος ο Καιλας, στην Θεσσαλονίκη. Ολλα ξεκίνησαν χάρη στον Σπύρο Βουγια (συγκοινωνιολόγος). Εδώ στην Σαλαμίνα μας έχουν περιορίσει τις επιλογές, Ένα ferry από την μια μεριά και ένα από την άλλη! Όσο για την Ελευσίνα που είναι παράκτια πόλη και δεν έχει σύνδεση ακτοπλοϊκή. Χρειάζεται ΒΟΥΛΗΣΗ!
Tέσσερις δεκαετίες υφίσταται η συζήτηση για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη και από τότε το έργο έχει περάσει από 40 κύματα. Προτάσεις, σχέδια και μελέτες, που όμως δεν υλοποιήθηκαν. Η συζήτηση για τη δημιουργία ενός μέσου για παράκτια σύνδεση τμημάτων του παραλιακού μετώπου ξανανοίγει αυτήν την φορά με πρωτοβουλία του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Η Εγνατία Οδός έχει την αρμοδιότητα για το έργο από το 2013. Η πρόταση, που επανέρχεται χαρακτηρίζεται βιώσιμη αφού δίνεται η δυνατότητα χρηματοδότησης από ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την προμήθεια ηλεκτρικών σκαφών.
Η θαλάσσια συγκοινωνία θα περιλαμβάνει έξι στάσεις από πλατεία Ελευθερίας έως και Νέους Επιβάτες διασχίζοντας τέσσερις δήμους- Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς, Θέρμης και Θερμαϊκού- με προοπτική επέκτασης στο Καλοχώρι του Δήμου Δέλτα, ενώ τα δρομολόγια διαρκείας περίπου 30 λεπτών.
Το κόστος για τα μικρά λιμενικά έργα – αγκυροβόληση και φόρτιση πλοιαρίων- εκτιμάται από 8 έως 10 εκατομμύρια.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου