Ολοκληρώθηκαν οι δημαιρεσίες στο Δήμο Σαλαμίνας


Ολοκληρώθηκαν οι δημαιρεσίες στο Δήμο Σαλαμίνας, εχθές Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2024 με την εκλογή του νέου Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου και των μελών της Δημοτικής Επιτροπής.


Στην εκλογική διαδικασία που πραγματοποιήθηκε Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου αναδείχθηκε ο κ. Λάμπρος Καπαραλιώτης


Ολοκληρώθηκαν επίσης οι διαδικασίες ανάδειξης και της Δημοτικής Επιτροπής του Δήμου Σαλαμίνας. Τονίζουμε ότι η Δημοτική Επιτροπή από την 01.01.2024 ασκεί τις αρμοδιότητες της οικονομικής επιτροπής, της επιτροπής ποιότητας ζωής, καθώς και της εκτελεστικής επιτροπής, οι οποίες καταργούνται.


Ο Δήμαρχος Σαλαμίνας Γιώργος Παναγόπουλος, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών δήλωσε:


«Στο ξεκίνημα της νέας δημοτικής περιόδου προχωράμε με γρήγορο βηματισμό και πλάνο ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά μας και να οδηγήσουμε όλοι μαζί τον Δήμο Σαλαμίνας στη νέα εποχή. Κατόπιν των σημερινών αρχαιρεσιών θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, καλωσορίζοντας ιδιαίτερα τα νέα μέλη. Σημειώνω πως προσδοκώ στη συμβολή τους με αφοσίωση στο έργο της ομάδας και το ευοίωνο μέλλον της Σαλαμίνας. Ευχές και συγχαρητήρια ώστε να επιτύχουν όλοι στα νέα τους καθήκοντα και να έχουμε μια δημιουργική και επιτυχημένη πορεία - όπως ξεκινήσαμε και έως σήμερα φτάσαμε να αντικρύζουμε».

Eκ του Γραφείου Τύπου

 

Απόφαση ορισμού Αντιδημάρχων Δήμου Σαλαμίνας


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ Σαλαμίνα 02/01/2024
ΑΠΟΦΑΣΗ 1/2024
Ο
Δήμαρχος Σαλαμίνος
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 1, 2, 58 και της παρ. 2 του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 « Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα
Καλλικράτης» (Α΄87), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα
2. Τις διατάξεις του Ν. 3463/2006 (ΦΕΚ Α’ 114), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα.
3. Τις διατάξεις του κεφ. ΙΑ’ του Μέρους Α’ του Ν. 4727/2020 (ΦΕΚ 184 Α’).
4. Τις διατάξεις των άρθρων 3 και 30 του Ν. 5056/2023 περί Ορισμού Αντιδημάρχων (ΦΕΚ
163/τ.Α’/06-10-2023).
5. Τα επίσημα πληθυσμιακά στοιχεία της τελευταίας απογραφής έτους 2021 της Ελληνικής
Στατιστικής Αρχής, για τον Δήμο Σαλαμίνας, σύμφωνα με τα οποία ο μόνιμος πληθυσμός
ανέρχεται σε 37.220 κατοίκους (Φ.Ε.Κ. 2802/τΒ΄/26-04-2023).
6. Το γεγονός ότι σύμφωνα τα ανωτέρω στο Δήμο Σαλαμίνος μπορεί να ορισθούν έξι (6)
έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και δύο (2) άμισθοι.
7. Τις διατάξεις του αρ.92 του Ν.3852/2010, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει σήμερα
αναφορικά με την αντιμισθία αιρετών.
8. Την υπ΄αρ. 1333/110822/27-12-2023 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών σχετικά με τον
ορισμό Αντιδημάρχων.
9. Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας (Φ.Ε.Κ 2648/τΒ΄/09-11-2011).
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι
Α. Ορίζει τους κατωτέρω Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Σαλαμίνος, με
θητεία από 02-01-2024 έως και 31-12-2024, ως εξής:
1. Τον κ. Αλαϊσκα Αθανάσιο του Αργυρίου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο μετ΄ αντιμισθίας και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας, σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από
τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από
τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από
τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, της Διεύθυνσης ΚΕΠ.
 Τέλεση των πολιτικών γάμων.
 Εποπτεία και έλεγχο θεμάτων που σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου μας,
καθώς και την προσυπογραφή μετά των υπηρεσιακών παραγόντων, κάθε σχετικού
εγγράφου που αναφέρεται σε αιτήματα προσωπικού (άδειες κανονικές, αναρρωτικές,
βεβαιώσεις προϋπηρεσίας, υπηρεσιακά σημειώματα κ.λ.π.), υπομνήματα ή αναφορές,
παράπονα ή καταγγελίες κατά των ενεργειών του.
 Την ευθύνη σε θέματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας.
 Προσυπογραφή μετά των υπηρεσιακών παραγόντων και προϊσταμένων των κατά
περίπτωση αντίστοιχων οργανικών μονάδων, των εγγράφων, των καταστάσεων και των
πιστοποιητικών πλην χρηματικών ενταλμάτων, που σχετίζονται με την άσκηση των
αρμοδιοτήτων που του ανατίθενται με την παρούσα απόφαση.
 Υπογραφή των αναγγελιών πρόσληψης, των πινάκων προσωπικού και των καταγγελιών
συμβάσεων εργασίας του προσωπικού που υπηρετεί στον Δήμο μας με σχέση εργασίας
Ιδιωτικού Δικαίου.
 Υπογραφή των εγγράφων προς τις δημόσιες υπηρεσίες, εκτός των περιπτώσεων που έχουν
ανατεθεί στους Προϊστάμενους Διευθύνσεων και τμημάτων καθώς και των απαντήσεων σε
αιτήσεις υπηρεσιών ή πολιτών ή υπομνήματα ή αναφορές, παράπονα ή καταγγελίες κατά
των ενεργειών ή απαντήσεων των υπηρεσιών του Δήμου.
 Υπογραφή της προέγκρισης της εργασίας του προσωπικού του Δήμου για τις Κυριακές και
εξαιρέσιμες αργίες καθώς και του ορισμού των υπαλλήλων που θα εργασθούν υπερωριακά.
 Υπογραφή των υπηρεσιακών σημειωμάτων για την προμήθεια ειδών και την εκτέλεση
εργασιών.
 Υπογραφή των προσκλήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
 Υπογραφή των εγγράφων προς τις Δημοτικές Κοινότητες.
 Υπογραφή των αποφάσεων χορήγησης αδειών χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας
στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου.
 Υπογραφή των αδειών των Προϊσταμένων των Διευθύνσεων του Δήμου.
 Υπογραφή των αποφάσεων που αφορούν μισθολογικές αλλαγές προσωπικού.
 Υπογραφή των εγγράφων αποστολής στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση.
 Υπογραφή των εγγράφων εισηγήσεων προς το Δήμαρχο και τον Πρόεδρο του Δημοτικού
Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής.
2. Τον κ. Βακάλη Αντώνιο του Βασιλείου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο μετ΄ αντιμισθίας και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας βάση των αρμοδιοτήτων που απορρέουν από τον
Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Πρασίνου και Καθαριότητας.
 Οργάνωση συνεργείων περισυλλογής απορριμμάτων.
 Έλεγχο και παρακολούθηση της διαδικασίας περισυλλογής απορριμμάτων.
 Μέριμνα για την απομάκρυνση των απορριμμάτων και την τελική εναπόθεσή τους.
 Φροντίδα για την καθαριότητα-ευπρεπισμό-προσβασιμότητα του οδικού δικτύου της Πόλης,
των κοινοχρήστων χώρων και των Δημοτικών κτιρίων.
 Εισήγηση προγραμμάτων για την εύρυθμη λειτουργία του σταθμού αυτοκινήτων του Δήμου.
 Εισήγηση προμήθειας μηχανολογικού εξοπλισμού και νέων εγκαταστάσεων.
 Προγραμματισμό και επίβλεψη των εργασιών επισκευής-συντήρησης των οχημάτων του
Δήμου.
 Υπεύθυνος ελέγχου των υπηρεσιακών οχημάτων από Κ.Τ.Ε.Ο.
 Επίβλεψη και έλεγχος της διαδικασίας ανακύκλωσης συσκευασιών καθώς και της τελικής
διάθεσης των ανακυκλώσιμων υλικών.
 Έλεγχο και ρύθμιση θεμάτων περιβαλλοντικής προστασίας, σύμφωνα με τις δικαιοδοσίες
που δίδονται στο Δήμο με τις ισχύουσες διατάξεις.
 Υπεύθυνος για την ορθή εκτέλεση της μηνιαίας υπερωριακής εργασίας (απογευματινές-
Κυριακές-εξαιρέσιμες)από το προσωπικό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Πρασίνου και
καθαριότητας.
 Προσυπογραφή μετά των υπηρεσιακών παραγόντων και προϊσταμένων των κατά
περίπτωση αντίστοιχων οργανικών μονάδων, των εγγράφων και των πιστοποιητικών πλην
χρηματικών ενταλμάτων, που σχετίζονται με την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του
ανατίθενται με την παρούσα απόφαση.
3. Τον κ. Κόγια Νικόλαο του Φιλίππου καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο μετ΄ αντιμισθίας και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας βάση των αρμοδιοτήτων που απορρέουν από τον
Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας βάση των αρμοδιοτήτων που απορρέουν από τον
Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας, της Διεύθυνσης ΥΔΟΜ.
 Παρακολούθηση ορθής εκτελέσεως Δημοτικών έργων (ένταξη περιοχών και επέκταση
σχεδίου πόλης, αναθεώρηση Γ.Π.Σ/ ΣΧΟΑΠ, οδοποιία, αποχέτευση, δημοτικά κτίρια,
κοινόχρηστους χώρους, πεζοδρόμια, έργα ανάπλασης κ.α.).
 Παρακολούθηση μελετών που εκπονούνται από την Τεχνική Υπηρεσία και μηχανολογικών
έργων.
 Προσυπογραφή μετά των υπηρεσιακών παραγόντων και προϊσταμένων των κατά
περίπτωση αντίστοιχων οργανικών μονάδων, των εγγράφων και των πιστοποιητικών πλην
χρηματικών ενταλμάτων, που σχετίζονται με την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του
ανατίθενται με την παρούσα απόφαση.
 Εποπτεία και έλεγχο των διαδικασιών που αφορούν την εφαρμογή του πολεοδομικού
σχεδιασμού, την έκδοση και την εφαρμογή των οικοδομικών αδειών και τον έλεγχο των
αυθαίρετων κατασκευών.
4. Την κ. Καλιότσου – Κανάρη Παναγιώτα καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο μετ΄ αντιμισθίας και της
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από
τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας , της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών Παιδείας & Πολιτισμού και
συγκεκριμένα σε ότι αφορά τις αρμοδιότητες θεμάτων των Κοινωνικών Υπηρεσιών καθώς
και τις αρμοδιότητες θεμάτων Διά Βίου Μάθησης και Παιδείας.
 Ευθύνη της διαδικασίας καταβολής επιδομάτων σε όσους έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας
(προνοιακά επιδόματα).
 Εποπτεία και έλεγχο διαδικασιών για την έκδοση πιστοποιητικών οικονομικής αδυναμίας.
 Εποπτεία και έλεγχο διαδικασιών για την χορήγηση κάρτας αναπηρίας.
 Έλεγχο διαδικασίας δωρεάν παραχώρησης οικημάτων ένεκα απορίας ή λοιπών σοβαρών
λόγων.
 Υλοποίηση προγραμμάτων δημόσιας υγιεινής που οργανώνονται από το Υπουργείο Υγείας ή
άλλα Υπουργεία και φορείς καθώς και Προγραμμάτων δημόσιας υγείας που
χρηματοδοτούνται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
 Εφαρμογή των προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής και υγείας.
 Υπεύθυνη πολιτικού σχεδιασμού θεμάτων Παιδείας.
5. Τον κ. Παπασάββα Ηλία του Όμηρου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο μετ’ αντιμισθίας και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από
τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας , της Διεύθυνσης Κοινωνικών Υπηρεσιών Παιδείας & Πολιτισμού και
συγκεκριμένα σε ότι αφορά τις αρμοδιότητες θεμάτων Αθλητισμού.
 Εποπτεία και έλεγχο διαδικασιών που αφορούν την εφαρμογή πολιτικών, προγραμμάτων και
δράσεων για την προώθηση του τοπικού αθλητισμού και την παροχή άθλησης στους
κατοίκους. Περιλαμβάνονται πολιτικές, προγράμματα και δράσεις όπως:
- Κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση αθλητικών εγκαταστάσεων (Δημοτικά γυμναστήρια,
αθλητικά κέντρα, και δημοτικοί χώροι άθλησης κλπ)
- Προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης μαζικού αθλητισμού και διοργάνωσης
αθλητικών εκδηλώσεων.
- Άσκηση εποπτείας επί των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων που καθορίζονται με διυπουργική
απόφαση.
 Τη Διαχείριση – Περισυλλογή των αδέσποτων ζώων συντροφιάς, την εποπτεία και ευθύνη
για τον συντονισμό των θεμάτων που απορρέουν απ’ αυτήν σύμφωνα με την ισχύουσα
νομοθεσία.
6. Τον κ. Νάννο Σωτήριο του Μιχαήλ καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο μετ’ αντιμισθίας και του μεταβιβάζει
τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Εποπτεία, έλεγχο και συντονισμό των συνεργείων της Τεχνικής Υπηρεσίας σε θέματα που
αφορούν, Οικοδομικές και Υδραυλικές εργασίες, αποκατάσταση φθορών οδοστρώματος,
επισκευή και συντήρηση πεζοδρομίων, παιδικών χαρών, πλατειών και λοιπών κοινοχρήστων
χώρων.
 Εποπτεία, έλεγχο και συντονισμό επί των θεμάτων της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου μας.
 Προσυπογραφή μετά των υπηρεσιακών παραγόντων και προϊσταμένων των κατά
περίπτωση αντίστοιχων οργανικών μονάδων, των εγγράφων και των πιστοποιητικών πλην
χρηματικών ενταλμάτων, που σχετίζονται με την άσκηση των αρμοδιοτήτων που του
ανατίθενται με την παρούσα απόφαση.
7. Την κ. Καρνέση – Λαλούση Σοφία του Θεοχάρη καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο άνευ αντιμισθίας και
της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Εποπτεία και έλεγχο ορθής λειτουργίας σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από
τον ΟΕΥ του Δήμου μας της Δ/νσης Κοινωνικών Υπηρεσιών, Παιδείας και Πολιτισμού και
συγκεκριμένα σε ότι αφορά τις αρμοδιότητες θεμάτων Πολιτισμού.
 Υπεύθυνη προγραμματισμού και δράσεων στον τομέα του Πολιτισμού για την προστασία
του τοπικού πολιτισμού την προβολή των πολιτιστικών αγαθών και των πολιτιστικών έργων
που παράγονται σε τοπικό επίπεδο.
8. Τον κ. Γκίνη Στυλιανό του Παναγιώτη, κατά τόπον Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα
Αμπελακίων, άνευ αντιμισθίας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
 Ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών που βρίσκονται στα όρια της Δημοτικής
Ενότητας Αμπελακίων.
 Μέριμνα για την καλή κατάσταση του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα
Αμπελακίων.
 Υπογραφή βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων πλην
χρηματικών ενταλμάτων, τα οποία εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν
στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αμπελακίων.
 Συνεργασία με τους Προέδρους των Συμβουλίων της Δημοτικής Ενότητας Αμπελακίων για
την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση των τοπικών προβλημάτων.
Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου
του Δημοτικού Συμβουλίου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των καθ΄ ύλην Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί
κατά περίπτωση ο Δήμαρχος.
Τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γκίνη Στυλιανού του Παναγιώτη όταν
απουσιάζει ή κωλύεται, θα ασκεί ο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχος κ. Αλαΐσκας Αθανάσιος του Αργυρίου.
Δ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του καθ’ ύλην Αντιδημάρχου κ. Αλαΐσκα Αθανάσιου του
Αργυρίου σε ότι αφορά την Τέλεση Πολιτικών Γάμων η εν λόγω αρμοδιότητα ανατίθεται στην
Αντιδήμαρχο κ. Καλιότσου – Κανάρη Παναγιώτα του Δημητρίου.
Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί εξ΄ ολοκλήρου (και
χρηματικά εντάλματα) ο καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχος κ. Κόγιας Νικόλαος του Φιλίππου.
ΣΤ. Η παρούσα να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου μας καθώς και στο πρόγραμμα
«ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
Ο
Δήμαρχος Σαλαμίνος
Γιώργος Θ. Παναγόπουλος

Απόφαση Ορισμού Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων Δήμου Σαλαμίνας


ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΑ ΚΑΠΗ – ΑΓΑΠΙΟΥ – ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ – ΣΚΙΑΘΙΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ, ΜΟΥΣΕΙΩΝ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ – ΖΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ – ΔΙΟΛΕΤΗΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΕ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ -ΣΠΕΡΝΟΒΑΣΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ


Σχόλια

  1. Τον Τζαβαρή που τον έχετε κρυμμένο ;Ούτε στην ορκωμοσία ούτε στις δημαιρεσίες . Τι έγινε τα σπάσατε η θα τον δούμε στο Λιμενικό Ταμείο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρχεται με φορά , κρυφτείτεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου