Η MARNET ή η Salfo πρόκειται να αναλάβει τεχνικός σύμβουλος για την υποθαλάσσια Σαλαμίνας


Η MARNET ή η Salfo αναλαμβάνει τεχνικός σύμβουλος της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης του υπουργείου Υποδομών για τη δημοπράτηση της υποθαλάσσιας Σαλαμίνας.

Στον διαγωνισμό για την υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνα – Πέραμα απομένουν οι εταιρείες ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και Ακτωρ – Vinci, οι οποίες έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους για την κατασκευή του έργου.

Εφόσον εγκριθεί η μελέτη περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τότε τα προεπιλεγέντα σχήματα θα προχωρήσουν στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών, κάτι το οποίο εκτιμάται έως το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Το έργο έχει κατασκευαστική διάρκεια 5 έτη και αρχικό προϋπολογισμό 350 εκατ. ευρώ.

Η περιβαλλοντική μελέτη του έργου, το οποίο θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης, περιλαμβάνει το οδικό τμήμα σύνδεσης του ανισόπεδου κόμβου του Περάματος με τη λεωφόρο Σχιστού, συνολικού μήκους 4,5 χλμ, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος

Επίσης, την υποθαλάσσια ζεύξη, με οδική σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου και τo οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη.

Σχόλια