ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΧΑΡΗΣ τ. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ τ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΒΑΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ


Επειδή μερικοί προσπαθούν να παραποιήσουν με τον δικό τους τρόπο την αποχώρησή μου από τα κοινά θέλω να αναφέρω τα εξής: 
Θα ήθελα κατ’ αρχάς να ευχαριστήσω από καρδιάς  τους 1200 πολίτες της Σαλαμίνας που με τίμησαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες Δημοτικές εκλογές.  Λόγοι καθαρώς οικογενειακοί με αναγκάζουν να αποχωρήσω από τα κοινά του νησιού ως Δημοτικός Σύμβουλος.   
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω τον τ. Δήμαρχο Γιάννη Τσαβαρή,  ο οποίος με τίμησε με την θέση του Αντιδημάρχου Αμπελακίων - Σελληνίων κατά την διάρκεια της θητείας μας και ο οποίος ήταν δίπλα μου και συμπαραστάτης σε κάθε δυσκολία ,  στην προσπάθειά μου με κάθε τρόπο να ανταποκριθώ στα καθήκοντα μου σε όλους τους τομείς.  
Αποχωρώ από τα κοινά με ψηλά το κεφάλι και αισθήματα εκτίμησης και αγάπης προς τους συμπολίτες μου, αλλά και με τα ίδια αισθήματα προς τον τ. Δήμαρχο Γιάννη Τσαβαρή με τον οποίο συνεργάστηκα άριστα και διατηρώ άριστες σχέσεις ενώ συγχρόνως βρέθηκα δίπλα του  στα άδικα δικαστήρια εις βάρος του. 
ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΧΑΡΗΣ 

τ. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΜΠΕΛΑΚΙΩΝ

Σχόλια

  1. Παπαθεοχάρης

    ‘’Θέλω πίσω τα λεφτά μου ‘’

    Ποια λεφτά ; Θα μάθουμε και εμείς επιτέλους ρε Πέτρο για ποια λεφτά έκανες λόγο η όλα αυτά ήταν μπούρδες για να καλύψεις κάτι άλλο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου