ΣΑΒΙΝΑ ΜΠΙΘΙΖΗ υποψήφια βουλευτής στη Β΄ Πειραιά με τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Είμαι η Σαβίνα Μπιθιζή.
Γεννήθηκα πριν από 29 χρόνια και μεγάλωσα στη Σαλαμίνα.
Η οικογένειά μου, ασχολούμενη πάντα με τα κοινά, μέσω δημοκρατικών και πολιτικών συζητήσεων μου εμφύσησε την αγάπη και το ενδιαφέρον για την πολιτική ενασχόληση μέσα σε ένα υγιές και φωτεινό πλαίσιο.
Έπειτα από την αποφοίτησή μου από τη Νομική Κομοτηνής, ξεκίνησα τη μάχιμη δικηγορία.
Γνώρισα μέσα από την επαγγελματική μου ενασχόληση τις δυσκολίες και τις προκλήσεις  που αντιμετωπίζει μια γυναίκα, ένας ελεύθερος επαγγελματίας, αλλά κυρίως ένας νέος ο οποίος πήρε την απόφαση να ζήσει, να επιχειρήσει και να δουλέψει στη χώρα του.
Παρά το διάχυτο κλίμα ανασφάλειας και δυσαρέσκειας που επέφερε η κρίση δεν σταμάτησα ποτέ να πιστεύω ότι η συμμετοχή στα κοινά εκτός από στάση ζωής είναι και η λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας.
Οι νέες ιδέες, η φρέσκια ματιά στα πράγματα, οι συγκεκριμένες προτάσεις,  η συνέπεια λόγων και έργων, η αλήθεια και η υπέρβαση του εαυτού μας είναι όλα όσα θα φέρουν φως στο σκοτάδι.
Είμαι υπέρμαχος της νέας φωτεινής Ελλάδας που οραματίζεται η Νέα Δημοκρατία και ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Βασικός μας  άξονας είναι μια καθαρή και διαυγής σχέση με όλους τους πολίτες, που θα στηρίζεται σε σταθερά θεμέλια τα οποία θα την κάνουν να ορθοποδήσει και να λάμψει.
Με ειλικρίνεια.
Με διάλογο.
Με σεβασμό.
Με υπευθυνότητα.
Με πίστη στο όραμά μας ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να γυρίσει σελίδα και να γεμίσει φως.



Μετά τιμής,
Σαβίνα Μπιθιζή

Σχόλια

  1. Βρε Σαβίνα κορίτσι μου τι το θέλεις το βουλευτιλίκι και τη νέα φωτεινή Ελλάδα που οραματίζεται η Νέα Δημοκρατία και η οικογένεια Μητσοτάκη . Από την δεκαετία του 60 είναι κρατικοδίαιτη ζουν και πλούτισαν από τα χρήματα του λάου από τον δημόσιο τομέα και είναι θανατικοί υποστηρικτές της καταργήσεις του ,έχουν καταλάβει όλες τις θέσεις δημόσιας εξουσίας οικογενειακός ,που το ειδές το νέο και το φωτεινό ;Καλή επιτυχία να έχεις γιατί ο τόπος χρειάζεται νέους ανθρώπους και ικανούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου