'ΔΥΝΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣ' Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος


Ονομάζονται Χατζησταμούλου Σταμάτιος.Είμαι κάτοικος και δημότης Σαλαμινας από το 2003. Είμαι ιδιωτικός υπάλληλος στην εταιρεία Σκλαβενίτης όπου εργάζομαι από το 2007. Έχω διατελέσει προϊστάμενος στο τμήμα των ψυγείων καθώς και διευθυντής. Είμαι πατέρας 3 παιδιών. 
Αποφάσισα μετά από πολύ σκέψη να ενισχύσω το ψηφοδέλτιο του κυρίου ΕΛΕΥΣΙΝΙΏΤΗ στην κοινότητα Αιάντειου.. ο ΔΥΝΑΤΌΣ ΔΗΜΟΣ και ο κύριος ΕΛΕΥΣΙΝΙΏΤΗΣ με έπεισαν για  μια καινούργια και δυνατή Σαλαμινα! Με έπεισαν με τον σύγχρονο τρόπο σκέψης τους και την αποφασιστικότητα τους! Μου έδειξαν τον δρόμο του ευ αγωνίζεσθαι! Μου έδειξαν πως όταν έχεις δίπλα σου ανθρώπους που γνωρίζουν και είναι αγωνιστές μπορείς να πετύχεις τα πάντα!  

Ζητάω την ψήφο σας για να κάνουμε ΜΑΖΙ την κοινότητα ΑΙΆΝΤΕΙΟΥ να φτάσει στο σημείο που έπρεπε να είναι! Η αρχαία ιστορία μας ανεκμετάλλευτη... Οι πανέμορφες παραλίες μας βρωμιζουν... Τα δάση μας στο έλεος.. Ας διορθώσουμε ΜΑΖΙ τα οποία λάθη έχουν γίνει στο παρελθόν.. Σε αυτές τις εκλογές δεν ψηφίζω φίλο ή συγγενή πάλι.. 
 Νέοι άνθρωποι!!Νέες ιδέες!! Νέοι ορίζοντες!!

Σχόλια