ΣΤΕΡΓΙΑΝΝΑ ΓΙΑΦΕΝΤΗ Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Φίλες και φίλοι,
Με αρκετούς από εσάς γνωριζόμαστε εδώ και πολλά χρόνια.
Γνωρίζεται την αγάπη μου για τον πολιτισμό και τη μουσική(που είναι και το επάγγελμά μου). Μην ξεχνάμε πως «Ο πολιτισμός είναι η τέχνη της καθημερινότητας».
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της δικής μου καθημερινότητας. Και όταν λέω κοινά, δεν εννοώ την πολιτική.
 Η εμπειρία μου από συμμετοχές μου σε πολιτιστικά δρώμενα, η εργασία μου σε θεατρικές, κινηματογραφικές και ραδιοφωνικές παραγωγές, καθώς και οι σπουδές μου και η διαρκής επιμόρφωσή, μου έχουν δώσει τα απαραίτητα εφόδια, έτσι ώστε να βάλω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι, να δώσω μία ώθηση στην αλλαγή κάποιων πραγμάτων που έχουν τελματώσει στο νησί μας , τη Σαλαμίνα.
Δεν σκοπεύω να γίνω μία καινούργια «επαγγελματίας» πολιτικός, αλλά να βοηθήσω με την εμπειρία και τις γνώσεις μου το τόπο που γεννήθηκα, μεγάλωσα και εξακολουθώ να ζω.
Έτσι αποφάσισα να κατέβω ως Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος, με το συνδυασμό «ΔΥΝΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣ» με τον Υποψήφιο Δήμαρχο  κο Δημήτρη Ελευσινιώτη,
όχι για να αλλάξουμε σελίδα, αλλά για να αλλάξουμε κεφάλαιο!!!
Γι΄ αυτό το λόγο, ζητώ τη στήριξή σας….
Στηρίξτε τη Στεργιάννα που όλοι ξέρετε….

Με εκτίμηση
Στεργιάννα Γιαφεντή
Υπ.Δημ.Σύμβουλος

Σχόλια