Στις 20 Μαρτίου ψηφίζουμε η Σαλαμίνα να μείνει ΝΗΣΙ.

Tι διαλέγω για το μέλλον μας;
Ή











Και τώρα στις 20 Μαρτίου ψηφίζουμε...


Για την πιθανή ζεύξη Σαλαμίνας Περάματος!
Μου υπόσχονται ότι με τη ζεύξη θα πηγαίνω πιο γρήγορα στη δουλειά μου, θα μεταφέρομαι οικονομικότερα, θα
 απαλλαγώ από το μονοπώλιο των ferry boats και θα υπάρξει ανάπτυξη του τόπου μου.

Και όμως…….
Αιτιολόγηση για την ανάγκη κατασκευής ενός τέτοιου έργου δεν υπάρχει . (Μελέτη σκοπιμότητας).
Μα και μελέτη για τον τρόπο κατασκευής δεν υπάρχει.
Αλλά ούτε και μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Παρόλα αυτά μας καλούν να πάρουμε θέση. Ωστόσο:

Κανείς δεν εγγυάται ότι θα είναι οικονομικότερες οι διελεύσεις. Καμιά μελέτη δεν εξασφαλίζει κάτι τέτοιο. Η εμπειρία ανάλογων περιπτώσεων δείχνει το αντίθετο.

Η κυκλοφοριακή ασφυξία που θα προκληθεί λόγω της αύξησης των οχημάτων θα εξανεμίσει το όποιο κέρδος χρόνου θα επιφέρει η ζεύξη. Δεν υπάρχουν δρόμοι στο νησί για να θα διοχετευθεί αυτός ο φόρτος.

Το περιβάλλον υποβαθμίζεται έντονα. Η τσιμεντοποίηση που θα προκύψει θα εξισώσει εις βάρος μας την ως σήμερα διαφορά που υπάρχει μεταξύ του νησιού μας, με τους απέναντι πυκνοδομημένους δήμους. Το φυσικό περιβάλλον βλάπτεται. Τα δάση μας κινδυνεύουν να έχουν την ίδια τύχη με αυτά της υπόλοιπης Αττικής δηλαδή την υποβάθμιση. Η ατμοσφαιρική ρύπανση θα αυξηθεί με ότι και αν αυτό συνεπάγεται για την υγεία.

Δε θα υπάρξουν οικονομικά οφέλη παρά μόνο για όσους ξεπουλήσουν οικόπεδα όπως τις δεκαετίες 60 κ 70, ή για τα μεγάλα εμπορικά κέντρα που η διαθέσιμη γη θα τους δώσει την ευκαιρία να εμφανιστούν ανταγωνιζόμενα άνισα τους τοπικούς εμποροβιοτέχνες.

Και φυσικά για τον ανάδοχο μεγαλοκατασκευαστή του έργου.





Η Σαλαμίνα παύει να είναι νησί.



Και κάτι ακόμα……

Δεν έχουμε πειστεί καθόλου ότι σε επόμενη κίνηση δε θα έχουμε διπλή ζεύξη από Φανερωμένη μετατρέποντας τη Σαλαμίνα σε αυτοκινητόδρομο για νταλίκες…..
Αν πραγματικά ενδιαφέρονταν για το συμφέρον του (ως τώρα ) νησιού μας θα υλοποιούσαν την κατασκευή ελαφρού μετρό, όπως προβλέπει το Ρυθμιστικό της Αθήνας

Το νησί χρειάζεται σχεδιασμό που να αξιοποιεί το συγκριτικό του πλεονέκτημα που είναι το περιβάλλον του και οι ευκαιρίες που αυτό δημιουργεί,


Η ΣΑΛΑΜΙΝΑ NA ΜΕΙΝΕΙ ΝΗΣΙ


Για όλα τα παραπάνω και χωρίς να είμαστε ενημερωμένοι, καλούμαστε οι δημότες του νησιού να ψηφίσουμε σε
ένα βεβιασμένο δημοψήφισμα.

Αλήθεια για ποιο έργο ψηφίζουμε;

Tι διαλέγω για το μέλλον μας;









Σχόλια