Η «Νέα Πορεία Σαλαμίνας» και ο Σπύρος Σοφράς στηρίζουν την υποψήφια δήμαρχο Ρούλα Νάννου


Σαλαμίνια, Σαλαμίνιε

Η «Νέα Πορεία Σαλαμίνας» και εγώ προσωπικά, ευχαριστούμε από καρδιάς όλους εκείνους που αντιστάθηκαν, που δεν δελεάστηκαν και μας τίμησαν με την ψήφο τους.
Η εκλογή της επόμενης Κυριακής, με βάση τα αποτελέσματα της 18ης Μαΐου, καθίσταται πλέον η σημαντικότερη αναμέτρηση για το μέλλον του νησιού μας.
Η «Νέα Πορεία Σαλαμίνας»:
α. Αντιλαμβανόμενη τον κίνδυνο της επικράτησης της φαυλοκρατίας, του αμοραλισμού και των σκοτεινών σχεδίων σε βάρος της Σαλαμίνας,
β. Αντίθετη σε δημάρχους που εφαρμόζουν μνημονιακές πολιτικές, και
γ. Κρίνοντας ότι η παράταξη «Κοντά στον δημότη» μοιράζεται μαζί μας την αγάπη για το νησί και την ειλικρινή διάθεση για προσφορά, όπως αποδείχτηκε από την αποτελεσματική συνεργασία μας, πάνω σε σοβαρά προβλήματα του νησιού, που αναδείχθηκαν κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου,

στηρίζει την υποψήφια δήμαρχο Ρούλα Νάννου και καλεί όλους τους Σαλαμίνιους να υπερψηφίσουν τον Συνδυασμό «Κοντά στο δημότη» στις εκλογές της 25ης Μαΐου.

Σπύρος Σοφράς,
Υποψήφιος Δήμαρχος Σαλαμίνας

                                                    Επικεφαλής «Νέας Πορείας Σαλαμίνας»

Σχόλια

  1. ΨΗΦΙΣΕ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΗ ΤΣΑΒΑΡΗ ΝΑ ΔΙΟΙΚΟΥΝ Ο ΔΕΡΤΟΥΖΟΣ, Ο ΚΟΥΤΣΙΛΕΟΣ, Ο ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ, Ο ΤΣΑΒΑΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.Α
    ΠΟΥΝΑΙ ΟΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΕΣ ΜΠΕΡΗΣ, ΦΟΥΡΙΚΗΣ, ΤΣΑΛΙΚΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Δήμαρχος


    Κάποτε, ήταν ένα ηλικιωμένο ζευγάρι και ο παππούς ήταν στα τελευταία του. Ρωτάει τη γιαγιά:
    - "Γυναίκα, τώρα που πεθαίνω, θα ήθελα να ξέρω κάτι."
    - "Ότι θες άντρα μου!"
    - "Πες μου σε παρακαλώ, πόσες φορές με έχεις απατήσει;"
    - "Τι λες τώρα άντρα μου, πότε!"
    Ο παππούς όμως επέμενε κι έτσι την πείθει να απαντήσει.
    - "Σε έχω απατήσει τρεις φορές όλες κι όλες."
    - "Με ποιους;"
    - "Θυμάσαι τότε που ήταν να μπεις στο δημόσιο και σε έβαλε ο Γιάννης;"
    - "Ναι."
    - "Ε, εγώ τον έπεισα να μας βοηθήσει."
    Ο παππούς τα χάνει!
    - "Για πες μου για τη δεύτερη φορά..."
    - "Θυμάσαι τότε που είχες πάρει προαγωγή και είχες γίνει υποδιευθυντής;"
    - "Ναι."
    - "Ε, εγώ είχα μιλήσει με το διευθυντή."
    Ο παππούς τρελαίνεται!!!
    - "Για πες μου και την τρίτη να τελειώνουμε..."
    - "Θυμάσαι που είχες βάλει υποψηφιότητα για δήμαρχος και σου έλειπαν πεντακόσιοι ψήφοι;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ !
    ΤΗΝ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΛΑΜΠΤΟΠ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΣΦΙΛΗ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΚΗ.
    ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΛΛΑ.
    ΕΚΑΝΕ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟΥ, ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΠΑΧΤΑΚΙΑ.
    ΕΚΑΝΕ ΕΡΓΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ.
    ΕΚΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΔΙΕΘΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
    ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΕΡΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου