Βιογραφικό σημείωμα της Δέσποινας Καρούση, υποψήφιας Δημάρχου Σαλαμίνας με το συνδυασμό Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α.

 

Μεγάλωσα στον Πειραιά. Η καταγωγή μου είναι από την Κορωνίδα Νάξου. Από τη δεκαετία του ’60 επισκέπτομαι συχνά ως παραθεριστής τη Σαλαμίνα , ένα τόπο που αγάπησα και με επιλογή μου από το 2004 κατοικώ μόνιμα στο Αιάντειο.
Είμαι παντρεμένη και έχω τέσσερα παιδιά.
Έχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών και εργάζομαι ως υπάλληλος του Υπουργείου Οικονομικών.
Από το 2004 μέχρι και την πρόσφατη συγχώνευση των ΔΟΥ εργάσθηκα στη ΔΟΥ Σαλαμίνας.
Είμαι ενεργός πολίτης με συνεχή παρουσία στα πολιτικά δρώμενα στο χώρο της αριστεράς.
Συμμετέχω στην ΑΣΚΙ εφοριακών από το 1984.
Είμαι ιδρυτικό μέλος της κίνησης Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α.
Έχω συμμετάσχει σε αρκετές πολιτιστικές δραστηριότητες στη Σαλαμίνα και αλλού.

Σχόλια