Δελτίο Τύπου
ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΑ
ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΣΤ ΤΩΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΩΝ

Δυστυχώς η σοβαρότητα με την οποία
αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα τόσο από το Υπουργείο Ναυτιλίας όσο και από τις
κοινοπραξίες των ιδιοκτητών, είναι αντιστρόφως ανάλογη με τον ρόλο που
διαδραματίζει η λειτουργία αυτής της γραμμής στην ζωή των 80 χιλιάδων κατοίκων
της Σαλαμίνας.
Το ζήτημα που προκάλεσε την σύγκρουση, ήταν
η εφαρμογή της οδηγίας 2009/20/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, σχετικά με την
ασφάλιση για αστική κάλυψη των πλοιοκτητών, σε περίπτωση ναυτικού ατυχήματος. Η
οδηγία αυτή ενσωματώθηκε στην Εθνική μας νομοθεσία από 31.12.2011 με το
Προεδρικό Διάταγμα 6/2012.
Για ενάμιση περίπου χρόνο, την εφαρμογή τη
Ευρωπαϊκής οδηγίας την διαπραγματεύονταν εκπρόσωποι των κοινοπραξιών και από
5.4.2003 παρουσία του Δημάρχου Σαλαμίνας με το Υπουργείο Ναυτιλίας, χωρίς να
υπάρχει η παραμικρή ευαισθησία από τους συμμετέχοντες σε αυτό τον διάλογο, να
ενημερώσουν την κοινή γνώμη.
Τελικά το Υπουργείο με δελτίο τύπου στις
8.5.2013, μέσω του Γ’ Λιμενικού Τμήματος Σαλαμίνας,
ενημέρωσε Φορείς της Σαλαμίνας, συμπεριλαμβανομένης της ΟΕΕΣΣ,
ότι «οι πλοιοκτήτες όλων των άλλων πορθμειακών γρα μμών της χώρας έχουν
συμμορφωθεί προς τις απαιτήσεις του Π.Δ. και έχουν προσκομίσει τις σχετικές
βεβαιώσεις, εκτός από τις Κοινοπραξίες των F.B. Σαλαμίνας, αν και τους δόθηκε 3
φορές παράτασης συμμόρφωσης, με αποτέλεσμα από το βράδυ της Δευτέρας 13.5.2013
να απαγορεύσει τον απόπλου των ανασφάλιστων πλοίων των κοινοπραξιών.»
Τελικά το
Υπουργείο Ναυτιλίας από το βράδυ της Δευτέρας 13.5.2013 απαγόρευσε την συνέχιση
εκτέλεσης των δρομολογίων των ανασφάλιστων πλοίων, με αποτέλεσμα να
δημιουργηθεί έντονο πρόβλ ημα στην μετακίνηση των πολιτών.
Μας
δημιουργείτε το εύλογο ερώτημα, «αφού το ίδιο το Υπουργείο προσδιόρισε
τον χρόνο απαγόρευσης των δρομολογίων, δεν επέλεξε λύση άμεσης εφαρμογής, με
την έγκαιρη μετακίνηση στην Σαλαμίνα πλοίων από άλλες πορθμειακές
γραμμές ώστε να μην οδηγηθεί η Σαλαμίνα σε κατάσταση ομηρίας, αφού σχηματίστηκαν
ουρές που ξεπερνούσαν τα 500 μέτρα στις 14.5.2013 που σταδιακά
αντιμετωπίστηκε.»
Δυστυχώς για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται
η έλλειψη κοινωνικής ευαισθησίας από τις Κοινοπραξίες αφού δεν θεώρησαν
αναγκαία την έκδοση, έστω υποτυπώδους δελτίου τύπου ή ανακοίνωσης, που να
γνωρίζουν στους «πελάτες» τις θέσεις τους και να ζητήσουν συγνώμη για την
έκρυθμη κατάσταση που δημιουργήθηκε.
Όλη αυτή
η κατάσταση οδηγεί στην αναγκαιότητα της δημιουργίας εναλλακτικής λύσης
στην μετακίνηση των πολιτών που δεν μπορεί να είναι άλλη από την γέφυρα με όρους
και προϋποθέσεις για τους οποίους θα επανέλθουμε με νεώτερο δελτίο Τύπου.
Ζητάμε:
- Να καταργηθεί η απελευθέρωση των ναύλων στην θαλάσσια συγκοινωνία που εξυπηρετεί την Σαλαμίνα, με την τροποποίηση της σχετικής κοινής Υπουργικής απόφασης του 2001.
- Τον χαρακτηρισμό των πορθμειακών γραμμών σαν «ΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ» με άμεση εφαρμογή της πολιτικής εισιτηρίων που ισχύει σε όλες τις αστικές γραμμές (Εκπτώσεις –κάρτες απεριορίστων διαδρομών, δωρεάν μετακίνηση ευπαθών ομάδων κλπ.).
- Ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση.
15 Μαΐου 2013
Από το Γραφείο Τύπου
χρονια πολλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ 16:30 ΑΠΟ ΠΕΡΑΜΑ ΜΕ ΤΟ ΦΕΡΥ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΦΟΡΤΩΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΦΟΡΤΩΣΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΜΠΡΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣΝΣΕΡ ΓΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΤΟ Ε/Γ-Ο/Γ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ Ο ΨΗΛΟΣ ΧΟΝΤΡΟΣ ΜΕ ΓΚΡΙΖΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΡΑΦΛΑ.ΛΑΜΟΓΙΟ ΣΚΑΤΟΠΟΥΣΤΑΑΑΑΑΑΑ ΡΟΥΦΙΑΝΕΕΕΕΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή