Το νέο λογότυπο του ΕΟΤ που κόστισε 10.000 ευρώ


Οι κλασικές αξίες είναι η δύναμη της Ελλάδας, στις οποίες βασίζεται και όλη η καμπάνια του ΕΟΤ.
Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πρόσφατα παρουσίασε την επικοινωνιακή στρατηγική του Ελληνικού Τουρισμού, που οργάνωσε ο Ε.Ο.Τ. στο ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.
Αυτό είναι το λογότυπο της καμπάνιας, το οποίο κόστισε 10.000 ευρώ! Μήπως είναι πάρα πολλά λεφτά για ένα τόσο απλό γραφικό;
Όπως ειπώθηκε, το σύνθημα “Greece: All Time Classic”, που παραπέμπει στην αίγλη των κλασικών αξιών της Ελλάδας, αλλά και στη διαχρονικότητα του προορισμού, θα είναι η κεντρική συνιστώσα της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του Ελληνικού Τουρισμού.
Πηγή: e-radio

Σχόλια