Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται;


 

Καταλαβαίνω απόλυτα το «ενδιαφέρον» αλλά και την τελική απογοήτευση του κυρίου Σοφρά για την εξέλιξη που είχε το θέμα με την «δήθεν λίστα» του ΣΔΟΕ και την εξ αυτής, ως γεγονός, αναγραφής του ονόματός μου.
Μάλιστα θέλοντας ενδεχομένως να προστατεύσει τους τοπικούς συκοφάντες και λασπολόγους της συγκεκριμένης προβοκάτσιας, ζητά από εμένα να ξεκαθαρίσω τη θέση μου έναντι του ονόματός του………..
Όμως, όπως πάντα ο κύριος Σοφράς διαβάζει πρόχειρα και φυσικά καταλαβαίνει λάθος και γι’ αυτό θέλω να τον ρωτήσω τα εξής:
Ø κ. Σοφρά στην ανακοίνωσή μου σας θυμίζω ότι αναφέρω ΤΟΠΙΚΟΥΣ λασπολόγους και συκοφάντες και όχι ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ. Αν εσείς σε αυτήν την αναφορά μου σε αυτούς τους τοπικούς λασπολόγους και συκοφάντες βλέπετε τον εαυτό σας τότε «ΣΥ ΕΙΠΑΣ».
Ø Όμως μιας και ευαισθητοποιηθήκατε τόσο πολύ και εφόσον συνεχίζετε και δηλώνετε και πάλι υποψήφιος δήμαρχος, νομίζω η απάντηση τόσο εσάς όσο και των υπολοίπων υποψηφίων προς την κοινωνία πρέπει να είναι μία και μόνη : Να καταθέσετε και εσείς εξώδικη πρόσκληση στον ΣΔΟΕ όπως έπραξα κι εγώ προκειμένου να ελεγχθείτε χωρίς αναστολές και προς κάθε κατεύθυνση.
Ø Τέλος απευθυνόμενος με την ευκαιρία αυτή για άλλη μία φορά στους τοπικούς λασπολόγους και συκοφάντες μου θέλω να τους θέσω τα εξής ερωτήματα:
Κυρίες και κύριοι ποια συμφέροντα εξυπηρετείτε;
· Γιατί θέλετε τον ηθικό και πολιτικό εξοβελισμό μου;
· Μήπως «διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις» του Παλαιού φθαρμένου και διεφθαρμένου εργολαβικού-πολιτικού κατεστημένου;
· Μήπως γιατί δεν είχα, δεν έχω και φυσικά δεν θα αποκτήσω ποτέ offshore ή άλλες εταιρίες ή λογαριασμούς στο εξωτερικό;
· Μήπως γιατί δεν έχω φέρει εν μία νυκτί από το εξωτερικό πακτωλό χρημάτων αγνώστου προελεύσεως ;
· Μήπως επειδή είμαι ο μόνος προεκλογικά που έφερα στο φως της δημοσιότητας το οικογενειακό μου εισόδημα των τελευταίων χρόνων;
· Μήπως γιατί δεν είχα ποτέ εταιρία- φούσκα στο χρηματιστήριο για να «πάρω» τα λεφτά του κοσμάκη;
· Μήπως επειδή η σύζυγός μου έχει πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ και όχι «πρακτορείο» τοκογλυφίας ;
Ειλικρινά λυπάμαι για το κατάντημα και την ένδεια της πολιτικής αντιπαράθεσης….
Αγαπητοί συνδημότες
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα χτυπήματα κάτω από την μέση δεν πτοούν τους συνεργάτες μου κι εμένα προσωπικά, αντίθετα μας δυναμώνουν γιατί η αγάπη μας για τη Σαλαμίνα είναι πάνω απ’ όλα.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΒΑΡΗΣ

Σχόλια

  1. ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΙΓΟΥΝ ΕΝΑΝ ΑΦΘΑΡΤΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ, ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΟΜΩΣ ΚΑΙΤΟΙ ΤΑ ΝΤΑΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΥΡΗΞΕΙΣ, ΚΑΙΤΟΙ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΥΡΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ, ΗΘΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΥΧΟΝΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ. ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΤΕ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΑΚΑΛΥΠΤΑ. ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΜΑΝΙΑΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΟΦΡΑ ΕΝΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕ ΑΔΑΗΣ, ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΑΝΗΘΙΚΟΣ,ΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΟΧΟΠΟΙΟΥΝ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΗΠΩΣ Η ΜΥΓΑ ΣΑΣ ΜΥΓΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλο καημό έχετε βάλει βλέπω με τον Τριανταφυλλόπουλο και τη λίστα του.
    Κάτι σοβαρό και ουσιαστικό έχετε για να κάνετε αντιπολίτευση στον Δήμαρχο της Σαλαμίνας;
    ΟΧΙ!
    Κάποια πρόταση για το καλό του τόπου έχετε;
    ΟΧΙ!
    Μόνο καταγγελίες, προσφυγές, λάσπη, κατινιά και ξεφτίλα!!!
    Το σπίτι υποψήφιου και το "πλυντήριο" της γυναίκας του έκανε φύλλο και φτερό το ΣΔΟΕ.
    ΟΧΙ του Τσαβαρή.
    Σύζυγος υποψήφιας "θησαύρησε" ξαφνικά και έχει το χρήμα ακόμα στο εξωτερικό.
    ΟΧΙ ο Τσαβαρής.
    Ο εργολάβος που έκτισε το Δημαρχείο, έκτισε κάποιου άλλου τις πολυκατοικίες στον Άλιμο.
    ΟΧΙ του Τσαβαρή.
    Εταιρία φούσκα στο χρηματιστήριο άλλος είχε.
    ΟΧΙ ο Τσαβαρής.
    Μεγαλοεργολάβος άλλος ήταν.
    ΟΧΙ ο Τσαβαρής.
    Εταιρίες offshore άλλος έχει.
    ΟΧΙ ο Τσαβαρής.
    Τραπεζικούς λογαριασμούς στο εξωτερικό άλλος έχει.
    ΟΧΙ ο Τσαβαρής.
    Για να "καθαρίσει" με τη δικαιοσύνη άλλος χρησιμοποιεί βεβαιώσεις ψυχίατρου και "υιοθετεί ανήλικα παιδιά".
    ΟΧΙ ο Τσαβαρής.
    Αν έχετε να προσφέρετε κάτι σε αυτό τον τόπο από τη θέση της αντιπολίτευσης, κάντε το.
    Δημαρχιλίκια μην ονειρεύεστε.
    Έχετε ξεφτιλιστεί.
    Θα σας πάρουμε με τα γιαούρτια.
    Κι ο Δράκουλας ας κάτσει σπίτι του, να κάνει τη θεραπεία του.
    Η ψυχιατρική γνωμάτευση είναι πρόσφατη.
    Μην επιδεινώνει τη κατάσταση της υγείας του.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΟ KOULOURI NEWS,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΥΝΗΜΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ,ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΩΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ ΑΥΤΗ ΜΟΥ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ,ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΩ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΗΣΙ.ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΩ,ΑΠΟ ΣΤΕΝΟ, ΑΠΟ ΛΕΟΦΟΡΟ,ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΡΡΟΗ ΝΕΡΟΥ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΔΑΠ ΣΤΟ ΝΗΣΙ?ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ?ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΣΠΑΡΑΖΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΑΓΑΘΟ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΔΟΣΤΕ ΤΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΗΘΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ: ΛΙΣΤΕΣ, ΑΓΟΡΕΣ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΣ, ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ, ΑΠ' ΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙ, ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ, ΒΡΥΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΚΛΠ. ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ, ΟΜΩΣ ΣΕ ΓΕΛΑΣΑΝΕ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΣΟΦΡΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΞΑΝΑ. Η ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΣΕ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΣΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου