Ποιο δήμο διεκδικείτε?

Ένας υποψήφιος δήμαρχος που διεκδικεί την θέση αυτή   στη Σαλαμίνα, από τους δημότες που θα  τον εξουσιοδοτήσουν με την ψήφο τους και θα τον αναδείξουν σε ΔΗΜΑΡΧΟ, ο πρωταρχικός του σκοπός  είναι η διαφύλαξη όλων των  δικαιωμάτων των δημοτών  και του  δήμου του.
Είναι υποκρισία  να αφήνεται να εννοηθεί από διεκδικητές του δήμου προτεραιότητα για κατασκευή γέφυρας στο νησί από τα Μέγαρα η το Πέραμα ….. Μια ενέργεια που είναι πολύ πιθανόν να έχει και οφέλη…….. κυρίως για τον κατασκευαστή.
Όμως  αυτή η  συγκεκριμένη εξαγγελία δημιουργεί άγχος και αναστάτωση   στον μεγαλύτερο επαγγελματικό κλάδο που αποτελεί την ατμομηχανή του νησιού μας ,  (η μεγαλύτερη έκπληξη είναι από την αριστερά  που νοιάζεται για τους εργάτες των ναυπηγείων αλλά θέλει  και την ζεύξη, και αν χάσουν την  δουλειά εκατοντάδες  άνθρωποι  δεν τους νοιάζει). Όλοι σκέπτονται πως θα πλήξουν το…. κεφάλαιο…….Αλλά……στην πραγματικότητα πλήττονται οι εξαρτημένοι από αυτό .
Σήμερα στα 30 και πλέον φέρυ  εργάζονται  πάνω από 250 εργαζόμενοι ναυτεργάτες και υπάλληλοι  επίσης συντηρείται ένα πλήθος επιχειρήσεων και επαγγελματιών γύρω από την κατασκευή και συντήρηση των  σκαφών με πάνω από 200 εργαζόμενους  και η πλειοψηφία των σκαφών ανήκει  σε πάνω από 50 οικογένειες όλοι οι παραπάνω είναι από τη Σαλαμίνα, δηλαδή από αυτόν τον επαγγελματικό κλάδο εξαρτούνται πάνω από 2500 άτομα Σαλαμινιοι, επίσης  τα πλοία που κατασκευάζονται και πωλούνται στο εξωτερικό συμβάλλουν στην εθνική οικονομία αφού αποτελούν πηγή συναλλάγματος , είναι 100/100 ιδιωτικές επιχειρήσεις και ιδιωτικά κεφάλαια και …… από τις λίγες ακόμη που μπορούν να συντηρούν τόσο μεγάλο αριθμό εργαζομένων.
Είναι αυτονόητο λοιπόν ότι με το  εισιτήριο που πληρώνουμε στα  πλωτά μέσα που εξυπηρετούν  το νησί μας γίνετε μια διευρυμένη κατανομή εισοδήματος όταν από το σύνολο του εισιτηρίου τα 40/100 αποτελούν   κρατήσεις , φόροι ,ανταποδοτικά τέλη, εισφορές ασφαλιστικών  ταμείων κ.α., και από το υπόλοιπο πληρώνονται μισθοί, ασφαλιστικές εισφορές  λειτουργικά έξοδα ,κέρδη που διατίθενται σε νέες κατασκευές και σε  αποσβέσεις και νέες θέσεις εργασίας .
Με αυτές τις ανεύθυνες  ανακοινώσεις και εξαγγελίες  για κατασκευή γέφυρας δημιουργείται  τουλάχιστον κατά προτεραιότητα  ανασφάλεια σε όλους αυτούς τους εργαζόμενους προς χάρη των …… οποιοδήποτε σκοπιμοτήτων…., τη δεδομένη στιγμή που στη Σαλαμίνα δεν υπάρχουν   ούτε επί χάρτου υποτυπώδεις υποδομές για ένα τέτοιο έργο και βάζετε προτεραιότητες που ούτε στο βαθύ μας όνειρο μπορούν να υλοποιηθούν  από τον  δήμο Σαλαμίνας ….. που δεν έχει να πληρώσει ούτε την ΕΥΔΑΠ……που δεν μπορεί να κλείσει ούτε τις τρύπες στους προβλήτες………..
Αλλά  ανοίγουν την όρεξη και μπορούν να υλοποιηθούν…. από μεγαλοκαρχαρίες και ξένες εταιρείες….  που θα τους κάνουμε θυρωρούς στο νησί  μας, πληρώνοντας τους για είσοδο, και έξοδο, αφού θα τους έχουμε παραχωρήσει την χρήση για όλη μας τη ζωή . …….
(Στο Ρίο-Αντίρριο ένα εθνικό έργο στρατηγικής σημασίας όχι τοπικό όπως της Σαλαμίνας,  η κάθε διέλευση  από τη γέφυρα κοστίζει 12.40 ευρω, ποιο είναι το όφελος για τους κατοίκους των γύρω περιοχών όταν ο κάτοικος π.χ. της Ναυπάκτου θέλει 24.80 ευρω, για να πάει με το αυτοκίνητο του στην Πάτρα  , αφού δεν υπάρχει αστική συγκοινωνία  )
Έχετε αναλογιστεί  τις ευθύνες σας  αν με τις ενέργειες σας  βρεθούν στο δρόμο πάνω από  600 οικογένειες, πέραν όλων των άλλων επιπτώσεων που θα έχει η συγκεκριμένη ενέργεια, και την εικόνα του νησιού που θα αποτελεί προέκταση ενός άλλου δήμου , υπάρχει ένα ουσιαστικό επιχείρημα για την σκοπιμότητα ενός τέτοιου έργου σήμερα ?  
Στα σύγχρονα κράτη  η προτεραιότητα δίδετε στα μέσα μαζικής μεταφοράς  και όχι στη χρήση  του αυτοκίνητου, στη Σαλαμίνα τα μέσα μαζικής  μεταφοράς δεν εξυπηρετούν τους κατοίκους του νησιού,
βάλτε στα σχέδια σας πρώτα αυτήν την προτεραιότητα.
Η Σαλαμίνα είναι ένας μεγάλος οικισμός δεν έχει ούτε εργοστάσια  ούτε βιοτεχνίες ,υπηρεσίες  κ.α. για να διευκολυνθούν με την κατασκευή μιας γέφυρας , για τους κατοίκους  η δια θαλάσσης επικοινωνία θα είναι πάντα ο συντομότερος  δρόμος προς Πειραιά και Αθήνα ,αρκεί να εκσυγχρονιστούν όλα τα μέσα πλωτά και χερσαία και να μειωθεί ο χρόνος διαδρομής.
Ποιος κάτοικος  θα χρησιμοποιούσε το Ι.Χ του αν σε 20 λεπτά ήταν στον Πειραιά από  και προς την Σαλαμίνα.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ο κυρ’ παντελής με την κυρα Μαρία που έρχονται από το Περιστέρι να ποτίσουν  τις λεμονιές στο εξοχικό τους  στα Περιστέρια κάθε 15πεντε και θα μείνουν για διακοπές 20 με 30 μέρες όλο το χρόνο με τα παιδία και τα εγγόνια τους , δεν νομίζω ότι θα τους διευκόλυνε μια γέφυρα η ακόμη και τα μέσα μαζικής μεταφοράς, αυτοί οι συμπολίτες  μας θα χρησιμοποιούσαν ούτως η άλλως  το αυτοκίνητο τους και δεν τους νοιάζει αν κάνουν 15 λεπτά περισσότερο η λιγότερο για να φτάσουν στο εξοχικό τους  .


                                                                             Μάνος Καΐλας
                                                                         Δημότης Σαλαμίνας
Σχετικές παλαιότερες αναρτήσεις :
-         Παρασκευή 07 Μαΐου SALAMINA PRESS « SOS FROM SALAMINA »
-         Δευτέρα   24   Μαΐου  SALAMIS NEWS  DOVERSALAMINA »
-         Tρίτη    15 Μαΐου   SALAMINA PRESS « ζεύξη ΠέραμαΣαλαμίνα »

Σχόλια

  1. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΟ ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΣ...ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΓΕΦΥΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΦΕΡΥ....ΒΛΕΠΕ ΡΙΟ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΝΗΣΙ- ΝΗΣΙ ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΑΡΠΑΧΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ .....ΛΑΟΠΛΑΝΟΙ ΨΗΦΟΘΗΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μηπως εχεις μετοχες στα φερυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μηπως εχεις μετοχες στα φερυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μηπως εχετε μετοχες στα φερυ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου