ΖΕΥΞΗ  ΠΕΡΑΜΑ - ΣΑΛΑΜΙΝΑ 

 Από:  Δημοτη Σαλαμινας 

Κύριοι

Στις  πρόσφατες διαπιστώσεις σας μέσω της εφημερίδας σας, αναφέρεστε μεταξύ των άλλων, στο μείζον θέμα της συγκοινωνίας του νησιού με Αθήνα Πειραιά, και ζητάτε την ένωση του με σταθερά μέσα, ( γέφυρες , σήραγγες ) αν υλοποιηθούν τέτοια έργα η Σαλαμίνα θα μετατραπεί από ήσυχο και εξοχικό προάστιο σε αστικό κέντρο .
Είναι αυτό που θέλουμε ;  είναι το ζητούμενο σας ;
Πέραν των μονίμων  κατοίκων όλοι οι υπόλοιποι επέλεξαν τη Σαλαμίνα με κριτήριο το ήσυχο προάστιο και κατ’ επέκταση, ως εξοχή της πόλης αφού βρίσκετε πολύ κοντά σε αυτήν και μπορούμε να την επισκεπτόμαστε ανά πάσα στιγμή όταν νιώσουμε ότι η πόλη μας πνίγει….. πρέπει να προσέξουμε και να  προστατέψουμε   αυτό το πλεονέκτημα της Σαλαμίνας .
Επειδή όλο και περισσότεροι επιλέγουν τα τελευταία χρόνια την Σαλαμίνα ως μόνιμο τόπο διαμονής (παραθεριστές ,εργαζόμενοι του ναυστάθμου ,υπάλληλοι υπηρεσιών κλπ) οι κάτοικοι έχουν αυξηθεί ,και αυξάνονται συνεχώς, όμως επειδή στο νησί δεν υπάρχουν δουλείες να απορροφήσουν  τους εργαζόμενους αναγκαστικά αναζητούν λύσεις εκτός Σαλαμίνας αλλά και οι κεντρικές υπηρεσίες βρίσκονται εκτός του νησιού και έτσι ένας μεγάλος αριθμός κατοίκων καθημερινά πάει και έρχεται στο νησί, πάνω από 22.000 άτομα (πήγαινε –έλα, στοιχεία  στατιστικής υπηρεσίας) οι πολίτες διαπιστώνουν ότι:
Η καθημερινή  μετακίνηση εντος και εκτός Σαλαμίνας έχει πρόβλημα…
Σίγουρα οι συγκοινωνίες του νησιού χρειάζονται αναβάθμιση και βελτίωση δεν εξυπηρετούν  τους εργαζόμενους και τους κατοίκους τακτικής μετάβασης σε Αθήνα - Πειραιά , επίσης οι συγκοινωνίες του ΟΑΣΑ δεν πάνε πίσω,
  Δεν υπάρχει γραμμή από Αθήνα Πειραιά που να γράφει προς Πορθμείο Πέραμα-Σαλαμίνα, είναι μια ανύπαρκτη κατεύθυνση η ΣΑΛΑΜΙΝΑ , δεν υπάρχει ως προορισμός για κάποιον που θέλει να έλθει για πρώτη φορά στο νησι.
Σήμερα  το φερυ αν και εξυπηρετεί απρόσκοπτα με τακτικά δρομολόγια ,δεν προσφέρετε για καθημερινή μετακίνηση για τους κατοίκους που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο τους ,λόγω υψηλού κομίστρου (11.00-12.40) ευρώ με επιστροφή.
Τα Π/Κ  πλοιάρια του Περάματος, πρέπει οπωσδήποτε να αναβαθμιστούν και να επεκταθεί το ωράριο τους έως τις (22.00).
Τα Π/Κ  πλοιάρια του Πειραιά έχουν λίγα και αραιά δρομολόγια, μεγάλο χρόνο διαδρομής (60λεπτα με την αναμονή)  επηρεάζονται από τις καιρικές συνθήκες και το εισιτήριο είναι πολύ ακριβό (5.40) ευρώ, για (2) δυο διαδρομές, για την επιστροφή ……πρέπει να κλήσης ραντεβού ……κάθε (1) ώρα
Για τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ και τα ΤΑΞΙ παραπέμπω στις διαπιστώσεις σας για τις χερσαίες συγκοινωνίες της Σαλαμίνας (ΠΑΛΜΟΣ Νοεμβρίου 09)
 Ο ΟΑΣΑ έχει (2) λεωφορείογραμμες από Πέραμα  προς Αθήνα και Πειραιά ,θα αναφερθώ στη γραμμή Πειραιά (843) που διασχίζει (4) δήμους  με χρόνο διαδρομής έως τον ΗΣΑΠ (50) λεπτά  για απόσταση (10) χιλιομέτρων !!!!!
Ο εργαζόμενος χωρίς αυτοκίνητο χρειάζεται στην καλύτερη περίπτωση από το κέντρο Σαλαμίνας έως τον ΗΣΑΠ  Πειραιά (3) ώρες πήγαινε –έλα και (6.90) ευρώ καθημερινά για απόσταση (13) χιλιομέτρων .
Για τους περισσότερους από τους παραπάνω λόγους η επιλογή της Σαλαμίνας ως μόνιμη κατοικία για εργαζόμενους και κατοίκους που χρειάζεται να μετακινούνται καθημερινά  προς την εργασία τους η αλλού, εκτός Σαλαμίνας με τα μέσα μαζικής μεταφοράς κοστίζει πάρα πολύ σε χρόνο και χρήμα ,και σαφώς πρέπει να δοθούν λύσεις, και βεβαίως υπάρχουν λύσεις ,
Η κατασκευή όμως σταθερών μέσων επικοινωνίας (γέφυρες , σήραγγες ) προς το νησι θα βελτιώσουν μόνον τον χρόνο της θαλάσσιας διαδρομής με κόστος διέλευσης (διόδια ) υψηλότερο από το φερυ,
  Η Σαλαμίνα θα υποβαθμιστεί περιβαλλοντικά σε μια τέτοια επιλογή γιατί εξαιτίας της ελεύθερης και φθηνής γης θα μετακομίσουν πολλές οχλουσες δραστηριότητες στο νησί και η αξία της γης θα μειωθεί περισσότερο.
Στη Σαλαμίνα το πρόβλημα συγκοινωνίας είναι στα επίγεια μέσα μεταφοράς και στον ΟΑΣΑ προς Αθηνα Πειραια .
Ανακούφιση θα είναι η προγραμματισμένη  επέκταση του τραμ στο Πέραμα και το πέρασμα του μετρό από το Κερατσίνι  οπου η ανταπόκριση με το τραμ θα συντομεύση κατά πολύ τον χρόνο ,και θα αυξήσει τις επιλογές κατευθύνσεων
                                                                                                    Καΐλας Μάνος 
ΥΓ  Οι διαπιστώσεις μέσω του τύπου πρέπει να εκφράζουν τις τεκμηριωμένες απόψεις των πολιτών (άρθρο παλμού για την ζεύξη).
      Οι προσωπικές απόψεις υπογράφονται όπως παραπάνω.


Σχετικές παλαιότερες αναρτήσεις :
Παρασκευή 07 Μαΐου 10 Salamina press    SOS from Salamina
Δευτέρα  24 Μαΐου 10 Salamis news       Dover -Salamina



Ανώνυμος είπε...
'Εχετε αναρωτηθεί πως θα είναι η Σαλαμίνα όταν συνδεθεί με γέφυρα; Ενα μεγάλο προάστιο του Πειραιά, που συν το χρόνο θα καταντήσει Νίκαια,Δραπετσώνα,Πέραμα. Αυτό θέλουμε; Λίγο νιονιό δεν υπάρχει; Δεν βλέπουμε τι γίνεται τους καλοκαιρινούς μήνες και τις αργίες; 'Ηδη έχουν αρχίσει τα ζόρια από φέτος λόγω της οικονομικής κρίσης. 'Ολοι στη Σαλαμίνα για διακοπές-και καλά κάνουν-εφ'όσον έχουν εξοχικό ή φίλους και γνωστούς. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ όπως μας έχουν ζαλίσει το κεφάλι οι ειδικοί. ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΟΣΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ. Και εσύ Μήτσε το βιολί σου...

Σχόλια

  1. αυτα φιλε μανο ειναι γνωστα σε ολους αλλα εδω ολοι σφυριζουν αδιαφορα και ολοι μεγαλοπιανονται ΕΔΩ δεν μπορουν να παρουν μαντηλια για τα κλαματα και θελουν ΜΑΡΙΝΕΣ,ΓΕΦΥΡΕΣ ,ΛΕΩΦΟΡΟΥΣ ,ΠΛΑΖ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ,ΔΗΜΑΡΧΛΙΚΙΑ ΚΛΠ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΡΑΓΚ......ΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ......ΛΥΣΤΕ ΡΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ....... ΟΥΣΤ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ συμφωνώ απόλυτα να γίνει γέφυρα, αλλά απο Φανερωμένη.Δεν παίζονται άλλο τα φερυ μποτ...Οσο για την περιβαλλοντική καταστροφή, για τα φερυ τι έχετε να πείτε που είναι από μόνα τους εστίες μόλυνσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. espase kai i provlita sta megara,eki na dis perivalontiki katastrofi sti tsepi tou ntamarxi kai sti tsepi tou afstralou pou tha mas eferne ta kotera me tis prezes kai ta xekola.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατά την άποψή μου, η ζεύξη της Σαλαμίνας με γέφυρα ή σήραγγα έπρεπε να είχε γίνει, διότι η κατάσταση με τα ferryboats έχει καταστεί απαράδεκτη (οι επιβάτες παραμένουν εντός των οχημάτων κατά τον πλού,τα οχήματα τοποθετούνται το ένα δίπλα στο άλλο χωρίς τη τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας που προβλέπονται, στη ζεύξη της Φανερωμένης επικρατεί στην κυριολεξία τριτοκοσμική κατάσταση, κλπ). Για την κατάσταση που επικρατεί δεν φταίνε βεβαίως τα πληρώματα των ferryboats, ούτε οι πολίτες, ούτε τα οχήματα (βαρέα ή μη), ούτε το Λιμεναρχείο (που αδυνατεί να επιβάλλει την τάξη), ούτε ακόμα οι εφοπλιστές-ιδιοκτήτες των ferryboats που προσπαθούν να αποκομίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο όφελος. Φταίει η αναλγησία της πολιτείας, που αφήνει να εξελιχθεί και να γιγαντωθεί ένα πρόβλημα και στη συνέχεια τρέχει πίσω από αυτό για να προλάβει τα χειρότερα. Η Σαλαμίνα καλώς ή κακώς έχει υποστεί την υποβάθμιση που πολλοί από εμάς δεν θα ήθελαν να υπάρχει. Η αναβάθμισή της είναι υπόθεση πολλών παραγόντων ( κεντρικής εξουσίας, τοπικών αρχών , μόνιμων κατοίκων, παραθεριστών, επιχειρηματιών). Όλοι από κοινού πρέπει να αναλογιστούμε τι κατάσταση θα επικρατεί στο μέλλον, αφού κάνουμε μια σύγκριση του παρόντος με το παρελθόν και στη συνέχεια θα πρέπει να πράξουμε τα δέοντα σε πολύ σύντομο χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φταίει η αναλγησία της πολιτείας,
    ΕΙΠΕΣ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ....... ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 'Εχετε αναρωτηθεί πως θα είναι η Σαλαμίνα όταν συνδεθεί με γέφυρα;
    Ενα μεγάλο προάστιο του Πειραιά, που συν το χρόνο θα καταντήσει Νίκαια,Δραπετσώνα,Πέραμα.
    Αυτό θέλουμε; Λίγο νιονιό δεν υπάρχει;
    Δεν βλέπουμε τι γίνεται τους καλοκαιρινούς μήνες και τις αργίες;
    'Ηδη έχουν αρχίσει τα ζόρια από φέτος λόγω της οικονομικής κρίσης.
    'Ολοι στη Σαλαμίνα για διακοπές-και καλά κάνουν-εφ'όσον έχουν εξοχικό ή φίλους και γνωστούς.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ όπως μας έχουν ζαλίσει το κεφάλι οι ειδικοί.

    ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΟΣΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.
    Και εσύ Μήτσε το βιολί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σήμερα η κατάσταση είναι άσχημη. Στο μέλλον πιστεύετε ότι χωρίς γέφυρα/σήραγγα η κατάσταση θα είναι καλύτερη; Δεν θα εισέρχονται στο νησί από τις γύρω περιοχές (Πέραμα,Νίκαια,Δραπετσώνα,κλπ), εξαιτίας της μη ύπαρξης γέφυρας; Μήπως θα εκδοθεί και απαγορευτικό εισόδου στο νησί; Σε όλα τα μέρη του κόσμου οι υποδομές δίνουν λύσεις, αρκεί να γίνονται με την δέουσα υπευθυνότητα και σοβαρότητα. Εάν επιτέλους λειτουργήσουν σωστά οι αρμόδιοι φορείς (Νομαρχία,Δήμος,Πολεοδομία,Αστυνομία,Δασαρχείο,Λιμεναρχείο), τότε σίγουρα όλα τα σημερινά προβλήματα θα βρούν τη λύση τους. Ειδάλλως η καταστροφή είναι αναπόφευκτη, είτε γίνει γέφυρα/σήραγγα, είτε όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς θα συμφωνήσω με τον 11:18 αν γίνει η γέφυρα πολύ φοβάμαι ότι θα γίνουμε σε 20 - 25 χρόνια Νίκαια και θα παρακαλάμε ακόμα για υποδομές. Εδώ δεν έχει οριστικοποιηθεί η χρίσης γης να ξέρουν οι άνθρωποι που θα έρθουν που μπορούν να κτίσουν και όπου δεν επιτρέπεται να τους το ΓΚΡΕΜΊΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΌΤΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΕΦΥΡΑ ΑΠΟ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΚΑΡΤΕΣ ΜΗΝΙΑΙΕΣ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου