Νέες επενδύσεις στον Πειραιά σχεδιάζει η Cosco



Πύλη εισόδου για την Ευρώπη η Ελλάδα

Επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε άλλα λιμάνια, πέρα από του Πειραιά σχεδιάζει η Cosco. Κατά τη διάρκεια συνάντησης με τη Λούκα Κατσέλη, ο επικεφαλής του κινεζικού ομίλου πρότεινε και από κοινού δράση με την ελληνική κυβέρνηση για την ανάπτυξη του Πειραιά σε ένα διεθνές κέντρο υπηρεσιών, με μελλοντική δραστηριοποίηση στις υπηρεσίες του κλάδου Ναυτιλίας, στα logistics, στην εξυπηρέτηση επιβατών και στα ναυπηγεία.
Η υπουργός Οικονομίας ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον και για επενδύσεις σε άλλους τομείς. Προτεραιότητα, όμως, για την Cosco αποτελεί το λιμάνι του Πειραιά.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κάπτεν Γουέι Τζιαφού, χαρακτήρισε εποικοδομητική και επιτυχή τη συνάντηση με τη Λούκα Κατσέλη. Αναφέρθηκε στις συμφωνίες που έχει ήδη πετύχει η Cosco για την αύξηση της εμπορικής κίνησης του λιμανιού του Πειραιά και εκτίμησε ότι σε μερικά χρόνια ο Πειραιάς θα γίνει το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό λιμάνι της Ανατολικής Μεσογείου. Ο στόχος για φέτος είναι να φτάσει τις 800.000 εμπορευματοκιβώτια.
Ο κάπτεν Γουέι εκτίμησε ότι η Ελλάδα παραμένει ελκυστική χώρα για επενδύσεις, γιατί έχει στρατηγική θέση και αποτελεί πύλη εισόδου για την Ευρώπη και τις άλλες χώρες της Μεσογείου. "Να βάλουμε τα δυνατά μας να κάνουμε το καλύτερο, να σας βοηθήσουμε, εκμεταλλευόμενοι τα πλεονεκτήματα της κινεζικής ναυτιλίας και θα χρησιμοποιήσουμε την επιρροή μας για να προσελκύσουμε και άλλες ναυτιλιακές εταιρείες για να υποστηρίξουν τη χώρα σας. Θα προσελκύσουμε τα διεθνή κεφάλαια στο λιμάνι σας, στη χώρα σας", τόνισε.
Υπογράμμισε ότι ο Πειραιάς θα είναι το βασικό λιμάνι στην Ευρώπη, όχι μόνο για την Cosco αλλά και για το συνασπισμό με την ιαπωνική Kawasaki, την ταϊβανέζικη Yang Ming και τη νοτιοκορεατική Hanjin (γραμμή CKYH), που ενέταξε τον Πειραιά στα δρομολόγιά της φέτος τον Απρίλιο και σύμφωνα με τον κάπτεν Γουέι είναι η μεγαλύτερη ναυτιλιακή συμμαχία στον κόσμο.







Σχόλια

  1. Για την Κυνοσούρα είπαν τίποτα , ποιος θα μας ενημερώσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλουν κάποιοι να επενδύσουν και ακόμα δεν τους έχουμε διώξει με τις κλωτσιές;; Που πάτε ρε ξιπόλυτα Κινεζάκια; Που νομίζετε ότι ήρθατε; Εδώ έχουμε ιστορία, πολιτισμό, πουλάμε Σαλαμινομάχους με το κιλό, ψευτοοικολόγους με τη σέσουλα και εσείς θέλετε να μας κάνετε το μεγαλύτερο λιμάνι της ΝΑ Ευρώπης;; Και τι θα γίνει παρακαλώ με τα χρυσά μπόνους των μανιατών του ΟΛΠ;; Θα κοπούν μαχαίρι;; Στο καλό να πάτε κύριοι, δουλειές έχουμε δόξα τω Θεώ, δεν έχουμε ανάγκη, να είναι καλά το ΔΝΤ που στέλνει και κανα φράγκο! Ουστ ξετσίπωτοι, να αφήσετε την Κυνοσούρα να την κάνουμε πάρκο να κυκλοφορούνε οι άνεργοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Κίνα, είτε μας αρέσει, είτε όχι, δεν θα πάθει τίποτα από εμάς τους ελληναράδες που μάθαμε να ζούμε εμείς και τα παιδιά μας μόνο με δανεικά και τον καφέ στο χέρι. Μήπως προσπαθούμε να κρύψουμε τα ελαττώματά μας πίσω από την ιστορία και τον πολιτισμό, που κληροδότησαν σ'εμάς τους άχρηστους οι πρόγονοί μας ; Είμαστε σε κατάσταση παρακμής, γι' αυτό και δεν επιδιώκουμε να ασχολούμαστε σοβαρά για το παρόν και το μέλλον μας. Μόνο για αερολογίες είμαστε ικανοί, γιατί ως γνωστόν οι θεωρίες και τα λόγια είναι πιο εύκολα από τις πράξεις και τα έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΕΙΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ.....ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΑΡ...ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου