ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ







Δυστυχώς η διοικητική - μετά από τέσσερα χρόνια - ανικανότητα του δημάρχου Σαλαμίνας αλλά και του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου, εξέθεσαν για άλλη μια φορά το δήμο μας.Στις 16/02/2010 είχε προγραμματιστεί ειδική συνεδρίαση του Δ.Σ. -προκειμένου να εκλεγεί ο νέος γραμματέας του σώματος - αφού μετά από πενήντα ημέρες ανακάλυψαν !!! ότι δεν μπορεί ο γραμματέας του Δ.Σ. να είναι ταυτόχρονα και αντιδήμαρχος.
Όμως, ο διοικητικός τραγέλαφος δε σταματάει εδώ· αντίθετα εδώ ξεκινάει, αφού όπως ορίζει ο κώδικας, την ειδική αυτή συνεδρίαση συγκαλεί αλλά και προεδρεύει ο πλειοψηφίσας σε σταυρούς δημοτικός σύμβουλος του επιτυχόντος Συνδυασμού, κατά τις τελευταίες δημοτικές εκλογές.

Είναι προφανές ότι ο ίδιος ο νομοθέτης, αναφέρει συνδυασμό και όχι δημοτική παράταξη , διότι δε θέλει να εμπλέξει τις κορυφαίες αυτές διαδικασίες με ενδεχόμενες ενδοπαραταξιακές διενέξεις.
Σε συνέχεια λοιπόν όλων αυτών, ο δημοτικός σύμβουλος που έπρεπε να συγκαλέσει και να προεδρεύσει στην ειδική αυτή συνεδρίαση ήταν ο κ. Γιάννης Τσαβαρής, αφού ως γνωστό έχει ανεξαρτητοποιηθεί από τη δημοτική παράταξη του κ. Σοφρά και όχι από το συνδυασμό που έλαβε μέρος στις εκλογές (πώς θα μπορούσε να γίνει εξάλλου;)
Επίσης θα πρέπει να τονίσουμε ότι γι' αυτό το συγκεκριμένο θέμα υπάρχει σαφής αναφορά του Υπουργείου Εσωτερικών, η οποία έχει αποσταλεί στο Δήμο Σαλαμίνας το Δεκέμβριο του 2008.Παρόλα αυτά, ο  δήμαρχος και η πρόεδρος του Δ.Σ. διαβεβαιώνοντας περί της νομιμότητας της επιλογής τους τον κ. Κώστα Αγαπίου (όπως ο ίδιος ανέφερε), τον έπεισαν να υπογράψει την πρόσκληση για τη σύγκληση και προεδρία της ειδικής συνεδρίασης , αφού είναι ο δεύτερος σε σταυρούς προτίμησης εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος.
Βέβαια το αποτέλεσμα της όλης εξέλιξης ήταν να καταλάβουν έστω και αργά το λάθος τους και να ζητήσουν στην εκκίνηση της διαδικασίας την αναβολή της συνεδρίασης λόγω λάθους.Κλείνοντας θέλω να τονίσω ότι όταν η άσκηση εξουσίας γίνεται από εμπαθείς και ταυτόχρονα αδαείς τότε δεν πρέπει να μας παραξενεύουν τέτοια φαινόμενα....

Σχόλια

  1. FANTASOY NA GINEIS KAI DHMARXOS TI EXEIS NA MAS PEIS.(POY DEN TO BLEPO ME TIPOTA).DEN SE ANEBAZOYN OI BLAKEIES TOY SOFRA KAI THS DHMOTIKHS ARXHS POY APETYXE.XESTHKE H FORADA STO GENH GZAMI GIA TOYS POLITES POY DEN BLEPOYN OYSIA EPIKODOMATIKH PARA MONO TIS FIGOYRES SOY KAI TIS DHUEN MAGKIE SOY.TO PAKOK EKTYUETE(KAI XAIROMAI GIAYTO GIATI TOY AJIZEI). KAI SY ANHKEIS STO PASOK OSO KI AN TO PAIZEIS PARDALOS.ESY STHRIJES TON SOFRA KAI O BAGGELAKHS.TORA TI UES CHFOYS APO NEODHMOKRATES APOGOHTEYMENOYS....;FTYSMENOYS PASOKOYS KAI ALLES PARATAJEIS;TO PAIZEIS UEOS TOY NHSIOY GIATI O DHMARXOS KANEI M...ES;KAI GIATI OI YPOCYFIOI ALLON PARATAJEON EINAI OKNOI DEILEI KAI (ADEJEIOI); OMOLOGOYMENOS EISAI KALOS STIS PAREMBASES SOY STA DHMOTIKA SYMBOYLIA;APO MENA UAKOYSEIS THN ALLHUEIA OSO SKLHRH KI AN EINAI.THN PRAGMATIKH ALLHUEIA AYTH POY APO SENA APOREEI KI OXI APO MENA.ESY MANAGKAZEIS NA MILHSO ETSI ME THN POLITIKH KAI KOINONIKH SOY SYMPERIFORA.(MAKARI NASOYNA TOSO PALIKARI STHN SYMPERIFORA SOY OSO KAI STIS PAREMBASEIS SOY).EISAI LIGOS KAI DIPLOPROSOPOS RE GIANNAKH DEN PERNAS GIA ARXONTAS TOY NHSIOY.EINAI TO STYL SOY AYTO KAI DEN MPOREIS NA TO ALLAJEIS EINAI H AXILIOS PTERNA SOY.DEN PEIUEIS THN MAZA KAI TOYS GNOSTES TON PRAGMATON.UA TO DEIS STIS EKLOGES.KAI MHN MILAS GIA EMPAUEIA GIATI O PROTOS EMPAUEIS EISAI ESY.TELOS PARTO XAMPARI OTI DEN SE SEBETE H SALAMINA.NTOPIOI KAI JENEI.JEREIS GIATI; SE UEOROYN EPIKYNDYNO GIA TA KOINA.(ESY FTAIS GIAYTO PROBLHMATISOY GIATI).O KALOS POLITIKOS AGAPAEI AKOMA KAI TOYS EXUROYS TOY (ETSI KANOYN OI PRAGMATIKOI OI GENHMENOI ARXONTES OI LEBENTES AYTOI ROY EINAI PRAGMATIKA DYNATOI MAGKES KAI POY DEN FOBOYNTE KANENAN MPROSTA STHN ALLHUEIA TOYS).H ANTIPOLHTEYSH GINETAI ME POIOTHTA KI OXI ME FANFARONISMOYS KAI EMETIKH DIAUESH AYTON POY SE PARAKOLOYUOYN OSON AFORA TIS POLITIKES SOY ANTIDRASEIS KAI DHLOSEIS.ESY DEN SEBESAI OYTE KAI TOYS (FILOYS SOY).ESTO TA LAUH TOYS, TIS LANUASMENES EPILOGES TOYS.KAI KATHGOREIS AYTA POY KAI ESY KANEIS OSON AFORA TIS EPAFES SOY TIS PONHRES KAI EPILYCYMES ME KARXARIES KAI SYMFERONTA.MAXAIRAN EDOKES MAXAIRAN UA LABEIS MIKRE GIANNAKH.

    (ENTAJY AGNOSTE ME TA TOYRKIKA POIHMATA; THN EKANA THN KRITIKH MOY;)AYTO PROSPAUOYSA NA APOFYGO GIATI GINOMAI SKLHROS OSO EINAI KAI H ALLHUEIA OTAN KANO KRITIKH.(KALLIKRATHS) SYMFONO PANTOS MAZI SOY.(OXI ME THN IDEOLOGIA SOY ME TON ANUROPO).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣ ΑΡΧΑΙΟ
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΙΣ(ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΙΜΑΤΖ ΣΟΥ)ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΟΣ ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΙΣΑ ΙΣΑ,ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΕΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΣΟΚ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΛΩΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.

    Υ.Γ.ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ
    ΣΟΥ ΔΗΛΩΝΩ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ,ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Επειδή μπορεί να με μπερδέψεις με κάποιον άλλον π.χ.Κ..Δ, από τώρα και στο εξής θα υπογράφω τα σχόλιά μου.
    Κατ'αρχή θέλω να σου πω, ό΄τι τα ποιήματα δεν είναι τουρκικά αλλά λιβανέζικα.Και ίσως να είναι ο Χαλίλ Γκιμπράν ο μοναδικός ποιητής που του έκαψαν δημόσια τα βιβλία του και εξορίστηκε απ'το Λίβανο γιατί θεωρήθηκε επαναστάτης. Και ο σουλτάνος της τουρκίας τον φοβόταν οτι θα μπορούσε με τα ποιήματά του να ανατρέψει τον ζυγό της τουρκιάς.
    Για τον Γιαννάκη όπως τον λες συμφωνώ απόλυτα .Τον έχεις ακτινογραφήσει 80%. Έχει και χειρότερα, τέλως πάντων, δεν θέλω να μιλήσω περισσότερο γι'αυτόν γιατί αξία του δίνουμε, που δεν την αξίζει.
    Δεν έχει σημασία αν διαφωνούμε(;) ιδεολογικά. Χωρίς τις ιδέες και τις διαφορές τους, πιστεύω ό,τι η ανθρωπότητα θα ήταν ακόμη σε πρωτόγονη μορφή.
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ακέραιοι ηθικά, δεν τους χωρίζει τίποτα και καμιά ιδεολογία φίλε μου.
    Καλά κάνεις και γίνεσε σκληρός με τα ΛΑΜΟΓΙΑ. Θα ήταν ευχής έργον αν υπάρξουν και άλλες φωνές σαν τη δική σου.

    ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. FILE K...D.
    KAI GO SYMFONO SE OLA SXEDON MAZI SOY.
    EIDES OTI TA KOMATA DEN EXOYN SHMASIA GIA NA SYMFONEIS ME KAPPOION ARKEI NA SKEFTETAI KAUARA KAI PLATYA;
    POTE DEN PROSPAUHSA NA SOY THN PO OPOS LES ANONYMA.(ESY ANTIUETA PROSPAUHSES).
    DEN TOKANA AYTO OYTE KAI EPONYMA (CEYDONIMO) ENNOO OS "ARXAIOS".

    THN EROTHSH STO PROHGOYMENO SXOLIO MOY STO (Y.G.)THN EKANA STON (ANONYMO) FILO ME TA POIHMATA POY MOY SYSTHSE NA MHN FOBAMAI NA KRITIKARO TA KAKOS KEIMENA.

    TORA DIAPISTONO OTI ESY ANONYMA(XORIS TO CEYDONYMO SOY K.D.) EGRACES TA POIHMATA.(AN DEN KANO LAUOS ISOS KAI GO).

    BGAZEIS POLITIKA SYMPERASMATA GEIA MENA LANUASMENA.POLY LANUASMENA KOITONTAS PROS MIA KATEYUHNSH MONO GIATI NOMIZEIS OTI MONON OI ANUROPOI THS DIKHS SOY PTERYGAS EINAI AJIOI.

    OTAN EIPA.... JEREIS SE POIO SXOLIO MOY OTI O K.LAFAZANHS EINAI KALOS KAI EYGENIKOS ANUROPOS DEN PISTECES KAI DEN KATALABES THN KATALHJH THS APOCHS MOY
    ... OTI AYTO TO LEO EGO OS POLITIKOS TOY ANTIPALOS.

    DEN TO PAIZO YPERKOMATIKOS KAI DEN FTIAXNO IMATZ STA MPLOKS.MOY FTANEI TO PRAGMATIKO MOY.LEO APLOS THN GNOMH MOY.

    EIMAI ENTONA POLITIKOPOIHMENOS OSO DEN MPOREIS NA FANTASTEIS KAI NA YPOUESEIS.(KAI DEN EIMAI APLOS CHFOFOROS).APLOS AN TOLEGA UAXANAN THN AJIA TOYS AYTA POY EGRAFA.

    DEN EXEI SHMASIA O POLITIKOS MOY XOROS (ALLOIOS UA TON DHLONA) OSON AFORA TA DHMOTIKA POY PREPEI KATA THN APOCH MOY NA EINAI YPERKOMATIKA ALLOIOS PROKOPH DEN BLEPEI TO NHSI KAI GENIKOTERA O TOPOS KAI KATI TETOIO UELEI POLY DOYLEIA KAI ANOIXTA MYALA.(KAI PROSOPIKA DEN UELO NA ANAKATEYTO GIA TORA TOYLAXISTON ME TA DHMOTIKA TA OPOIA GNORIZO KALA MA ISOS KAI POTE ME TA MYALA POY KOYBALOYNE KAPOIOI).
    MHN MILHSOYME GIA SOSIALISMO GIATI FOBAMAI OTI UA PREPEI NA ALLAJEIS XORO.
    SE BRISKO POLY ENTIMO ANUROPO GIAYTO TO LEO.(OSO MPORO NA SYMPERANO FYSIKA APO TA SYMFRAZOMENA KAI TO YFOS SOY XORIS NA APOKLEIO TO ENDEXOMENO NA KANO KAI GO LAUOS GIA SENA OPOS EKANES KAI ESY GIA MENA).
    UA MOY PEIS GIATI THN KANOYME AYTH THN KOYBENTA POY XRHSIMEYEI;....ISOS STO MELON OI NEOI MAS POY TOYS BOMBARDIZOYME KAI TOYS FYLAKIZOYME(ENTAFIAZOYME) STENA KOMATIKA NA MAS DIDAJOYN KAPOTE OTI OI AJIES KAI OI ARXES TON ANUROPON EINAI YPERKOMATIKES AKOMH KAI POLITIKA GIATI ALLIOS ANHKOYME SE MLOKS OLOI.(ME EKTIMHSH).(KALLIKRATHS).
    AYTO UA EINAI KAI TO TELEYTAIO SXOLIO MOY STA MPLOKS TOY NHSIOY.
    DEN UA JANAGRACO POTE KAI TIPOTA.
    XARHKA EILHKRINA GIA SENA KAI GIA 3-4 ALLOYS FILOYS POY EKANA EDO???
    ME SYGKYNHSATE ME TIS ANHSYXIES SAS KAI TON POLITIKO SAS PROBLHMATISMO.AYTO AJIZE TOYLAXISTON KAI HTAN XRHSIMO.
    EYXARISTO.
    JERO OTI KAPOIOI UA XAROYN.
    DEN PEIRAZEI KAI GO UA XARO POY DEN UASXOLOYMAI MAZI TOYS.
    Y.G.TI PERIERGO E;OI KALOI MOY KAI PIO AJIOI FILOI EDO MESA ANHKOYN SE ALLES PARATAJEIS AP OTI FAINETAI....................
    DEN GENHUHKA SAYTON TON TOPO MA TON AGAPHSA POLY...ISOS PIOTERO APO KAPOIOYS POY MAS APOKALOYN JENOYS GIATI AYTOI ETYXE NA GENHUOYN EDO.MHN PROSPAUHSEIS FILE MOY NA BGALEIS SYMPERASMA GIA TO POIOS EIMAI.UA KANEIS PALI LAUOS.
    EYXOMAI KAPOTE TO NHSI AYTO NA PAEI MPROSTA GIATI TO AJIZEI KAI GEOGRAFIKOS MA KAI OI ANUROPOI TO AJIZOYN POY POLLES FORES GINONTE KAKOI KAI MIZEROI MA EXOYN THN LAMPRH ISTORIA TOYS PAROTI KAPOIOI NTOPOIOI THN AMAYRONOYN............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Y.G. EYXARISTO IEROFANTH.SOY TO OFEILO GIAYTO EPANHLUA XARHKA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ , ΣΤΟΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ομικρον γιωτα αγραματε της ελληνικης. οι οχι η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΑΡΧΑΙΟ(ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ)
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΛΗΣΩΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΓΙ'ΑΥΤΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ.
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΥΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΛΟΚΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΠΕΚΟΥΛΑΡΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΛΑΣΠΗ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΥΠΕΝΙΧΤΙΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕΣ ΦΙΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

    Υ.Γ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΞΕΝΟΣ ΕΙΜΑΙ.

    Υ.Γ.ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ.

    Υ.Γ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΧΙΟΥΜΟΡ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΣΕ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ, ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΖΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΠΑΧΤΑΚΙΔΕΣ, ΟΙ ΚΑΡΑΒΑΚΙΔΕΣ, ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΑΚΙΔΕΣ, ΟΙ ΓΟΥΝΑΡΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ, ΤΡΙΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣΝ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΙΖΟΥΝ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΛΥΠΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ BLOGS ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΔΑΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΦΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΙ'ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΟΒΑΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εσυ δηλαδη που γραφεις ελληνικα δεν φορας κουκουλα;για πες μας τονομα σου να δουμε ποιο τσιρακι εισαι.εχεις τα κοτσια φτινιαρη να το κανεις;μακαρι να ειχες το ελαχιστο της κουλτουρας και της εντιμοτητας καποιων που μιλουν σοβαρα στο μπλοκ.και που με τα ρουφιανιλικια και τις βρισιες καποιων σαν εσενα κανουν εμετο ή αποχωρουν σαν τον αρχαιο.οποιος κι αν εισαι εισαι λεβεντης αρχαιε και κακος τους αφινεις το πεδιο ελευθερο να παιζουν τα ρουφιανιλικια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΓΩ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΒΡΙΣΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ
    ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΕΣΤΟΣ ΣΕ ΤΥΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ.
    Υ.Γ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.

    Υ.Γ
    ΔΕΝ ΞΑΝΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το προηγουμενο σχολιο ΛΑΒΑ ηταν για τον ανωνυμο 8.39 κι οχι για σενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. λαθος....το σχολιο 2.49 μ.μ ηταν για τον ανωνυμο....8.16 π.μ. οχι 8.39.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά αυτός ο Τσαβαρής μυαλό δεν έχει καθόλου;
    Ρε πουλάκι μου μη βάζεις σε κάθε ανάρτηση τη φάτσα σου. Δεν σου έχει πει κανείς ότι είναι αποθαρρυντική;
    Τόσα λεφτά ξοδεύεις, πλήρωσε και κανένα φυσιογνωμιστή να στο πει και επίσημα, αφού δεν μας πιστεύεις.
    Μήπως ο διαχειριστής το κάνει επίτηδες; Ν'άσουν κι'ωραίος, πάει στο διάολο, θα κάναμε υπομονή μέχρι τις εκλογές.
    Τι στο καλό και στον εαυτό σου αντιπολίτευση κάνεις;
    Γιάννη μήπως σου έχει γίνει μανία; μήπως έχεις εθιστεί στο ρόλο της αντιπολίτευσης πάρα πολύ;
    Θα σου συνιστούσα "φίλε" μου, να κάνεις μερικές συνεδρίες σε ψυχοθεραπευτή,γιατί δεν σε βλέπω να αντέχεις μέχρι τις εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γενικά μην βάζετε τα πρόσωπά σας ΟΛΟΙ οι υποψήφιοι.Είναι εγωκεντρικά, τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε?Είναι πολιτική της δεκαετίας του '80!Αλλάξανε τα πράγματα, ενημερωθείτε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ 1:18

    ΟΚ.ΔΕΚΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ρόμπες, Ρόμπες, ΡΟμπες, ΡΟΜμπες, ΡΟΜΠες, ΡΟΜΠΕς, ρόμπες σου λέω τι άλλο να σου πω. ελάτε την δευτέρα στο δημοτικό συμβούλιο να γελάτε με το γιουσουρούμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να γελάσουμε ρε φίλε με τα χάλια του Τσαβαρή;
    Το ξέρουμε ότι με την συμπεριφορά του
    έχει καταντήσει το δημοτικό συμβούλιο γιουσουρούμ. Σπασαρχ..δης και ανυπόφορος ο άνθρωπος.
    Τι θέλεις τώρα, ν'άρθω εκεί και να γίνει αρένα με τις μαλ...ίες που λέει;
    Έχουμε και νεύρα ρε φίλε, όχι μακαρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο ΤΥΠΑΚΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΜΙΣΘΩΝ, Ο ΖΟΡΡΟ ΜΕ ΤΗ ΡΟΜΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΙΩΔΕΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΔΕΚΑ ΕΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ Ο ΦΑΚΙΡΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ ΚΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΗΓΕ ΚΑΤΑΔΙΑΒΟΛΟΥ. ΤΟΤΕ ΤΣΑΒΑΡΗ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ, ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΠΙΟ ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΠΑΖΕΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΧΤΕΣ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΣ ΣΤΑ ΖΟΡΙΚΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΚΟΓΙΑ.
    ΑΝΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ .ΑΝΤΕ ΡΕ ΘΕΟΜΠΑΙΧΤΗ. ΕΣΥ Ο ΑΘΕΟΣ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ?
    ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ?
    ΕΣΥ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕΣ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΔΕΙΕΣ ΑΠ'ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ? (Καρακολάκη πεσ αλεύρι)
    ΤΙΣ ΜΠΑΖΕΣ ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΙΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΤΗΣ ΜΠΙΘΑΣ!
    αν δεν ταιριαζες με τον φακιρη δεν θα συμπεθεριαζες.
    ΜΕ ΠΙΑΝΕΙΣ ΝΙΚΟΛΑΚΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΡΕ ΚΟΓΙΑ
    ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΛΕΙ ΛΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΥΣΕΙ ΤΟΝ Κ. ΑΓΑΠΙΟΥ?
    ΑΛΛΑ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΡΙΜΩΚΟΣ.

    ΚΟΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΒΑΡΗ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η πλατεία ΑλαΪσκα πια είναι ρε παιδιά , ξέρει κανείς να μου πει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nice post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου