ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΑΓΓΕΛΗ ΑΓΑΠΙΟΥ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΑΒΑΡΗ



Από τη μέχρι τώρα παρουσίαση του θέματος της διακίνησης των θραυστών υλικών από την Κεραμιδέζα Μάνδρας Αττικής στη Σαλαμίνα για την κατασκευή των περιφεριακών δρόμων που εγκρίθηκαν το έτος 2005 από τα ΠΕΠ Αττικής, φαίνεται ότι ο κ. Ι. Τσαβαρής όπως χειρίστηκε το θέμα, δεν περίμενε να εξέλιγχθεί με αυτόν τον τρόπο, δεν περίμενε δηλαδή τη δική μου παρέμβαση. Νόμιζε ότι μπορούσε να κατηγορεί ελεύθερα τον οιονδήποτε με την παντογνωσία που τον διακατέχει, αλλά δυστυχώς αποδείχθηκε ότι δεν μελετάει σωστά τα στοιχεία.
Εγώ λυπάμαι κ. Τσαβαρή για εσένα, γιατί έχεις ξεφύγει από την πραγματικότητα, πιστέυοντας ότι μόνο εσύ είσαι ο σωστός, αφού τα βλέπεις όλα και όλους λάθος. Σε παροτρίνω λοιπόν σαν πρώην Δήμαρχος, ότι πρέπει να βάζεις τα πράγματα σε μια σωστή σειρά, να ενεργείς σύμφωνα με την αρμόζουσα πολιτική οριμότητα και όχι την κακή έννοια της μικροπολιτικής σκοπιμότητας προκειμένου να συκοφαντείς και να θίγεις άτομα, εάν θέλεις να σε βλέπουν με σοβαρότητα οι Δημότες και να μην γίνεσαι φαιδρός.
Δεν θα ακολουθήσω τη δικαστική οδό, αν και εσύ μου είπες τηλεφωνικά ότι του θέματος έχει επιλυφθεί ο εισαγγελέας. ΄Ισως αυτό να επιδίωκες.
Και σε ρωτάω ειλικρινά, αφού σαφέστατα υποδηλώνεις ότι έχεις σοβαρές επιφυλάξεις για το εάν πραγματοποιήθηκε η μεταφορά των υλικών χρησιμοποιώντας τη φράση ''που τάχα λένε ότι μετέφεραν'', τότε γιατί ευθέως δεν προσφεύγεις στον εισαγγελέα, αλλά μοιράζεις φυλλάδια χέρι-χέρι, σπίτι-σπίτι, θίγοντας ψευδώς κι εμένα, αφού γνωρίζεις πολύ καλά ότι και εγώ δεν στήριξα το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο;
΄Οσο αφορά το Δήμαρχο, κ. Σ. Σοφρά, είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και ωφείλει να ενεργήσει ανάλογα. Οι ενέργειές μου έχουν να κάνουν μόνο με το πρόσωπό μου.
Τελειώνοντας θα ήθελα να σε παρακαλέσω για δύο θέματα:
α.- Να μην υποτιμάς τι νοημοσύνη κανενός και ιδιαίτερα τη δική μου, γιατί δεν είσαι ικανός, ούτε και επιτρέπω σ' εσένα και σε οιονδήποτε άλλον να αναφέρεται στο πρόσωπό μου με υποτιμητικές εκφράσεις.
β.- Να προβείς το συντομότερο δυνατό στην ενέργεια που αναφέρω στην ανοικτή επιστολή μου για την αποκατάσταση της αλήθειας σχετικά με τη συκοφαντική δυσφήμιση, που μου προκάλεσε η πράξη σου.


Για ενημέρωση, σας παραθέτω στη συνέχεια την ''ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ'' που δημοσίευσα στην τοπική εφημερίδα ''ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ'':


''ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΣΑΛΑΜΙΝΙΟΥΣ
Πρ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΓΑΠΙΟΥ


Αγαπητοί φίλες και φίλοι


Ο υποψήφιος Δήμαρχος κ. Ι. ΤΣΑΒΑΡΗΣ πρόσφατα μοίρασε έντυπο με την επωνυμία του συνδυασμού και την υπογραφή του, που αναφέρεται στο έργο κατασκευής των περιφερειακών δρόμων Λ. Μπατσή-Λ. Βασιλικών-Καραισκάκη-Λ. Περιστερίων-Αίαντα (Κανάκια)-Αγ. Σικελιανού. Τo έντυπο αυτό μοιράστηκε χέρι-χέρι, σπίτι-σπίτι, δημοσιεύθηκε στον τοπικό τύπο και μεταξύ των άλλων αναφέρει ότι το απαιτούμενο ΄΄θραυστό υλικό (αμμοχάλικο) κατά την χρονική περίοδο τέλος του 2006 αρχές του 2007 μεταφέρθηκε από την Κεραμιδέζα Μάνδρας Αττικής στο νησί μας, διότι το παραγόμενο θραυστό υλικό από το λατομείο του νησιού ήταν κατά τον ανάδοχο και τις μετρήσεις που με προτοβουλία του πραγματοποίησε (;) ακατάλληλο για οδοποιία…!!!΄΄
Το παραπάνω έργο εγκρίθηκε κατόπιν ενεργειών μου από τα Περιφερειακά Προγράμματα της Περιφέρειας Αττικής (ΠΕΠ) ύψους 2 εκατομμύρια ευρώ περίπου, ξεκίνησε το έτος 2006 με την κατασκευή της Λ. Μπατσή και με την ολοκλήρωσή του έργου άλλαξε η μορφή του οδικού δικτύου της περιφέρειάς.
Όμως κατά το έτος 2006 δεν χρησιμοποιήθηκαν ούτε μεταφέρθηκαν θραυστά υλικά από την Κεραμιδέζα Μάνδρας Αττικής για να στρωθούν τα υποστρώματα των δρόμων. Επομένως ο κ. Ι. Τσαβαρής ψευδώς αναφέρεται στο γεγονός αυτό για την περίοδο του έτους 2006 κατά την οποία διατελούσα Δήμαρχος.
Εάν επιδιώκει να επιτύχει τη συκοφάντησή μου με ψευδή και παραπλανιτικά μέσα, θα πρέπει πρώτα να ψάχνει καλά τα αρχεία του, να εντοπίζει με σοβαρότητα τα στοιχεία που αναζητεί και να αναφέρεται μόνο σε αληθή γεγονότα.
Κατόπιν των παραπάνω, τον παρακαλώ να αποκαταστήσει την αλήθεια της συκοφαντικής δυσφήμισης που μου προκάλεσε, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, δηλαδή να διανύμει νέο έντυπο με τα αληθή στοιχεία ή γεγονότα.
Βαγγέλης Αγαπίου
Πρ. Δήμαρχος Σαλαμίνας

Σχόλια

  1. ΠΗΓΑΙΝΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙΣ ΠΟΝΗΡΑΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ, ΓΙΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΓΑΛΑΝΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΟΤΑΝ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΓΓΕΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου