ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ


 ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ(την πουστιά μου, την πονηριά μου, την υποτέλεια μου, το ξευτιλίκι μου, το μέσο μου, το ρίξιμο στους φίλους μου, την υποκρισία μου, το γλείψιμο μου, τη βιτρίνα μου του κώλου κλπ) ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. Γιατί εγώ τους έχω όλους χεσμένους, τους φίλους τους θέλω να επιδεικνύομαι, να τους λέω ότι είμαι πιο μάγκας από αυτούς, ΖΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΧΩ, ΠΑΝΤΑ ΚΛΕΙΣΤΟ, ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ. Είμαι ευτυχισμένος, ο άνθρωπος κονσέρβα, που κρύβομαι από τον ίσκιο μου και τους ανθρώπους γιατί παριστάνω τον σπουδαίο. ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ, ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ.

Σχόλια

  1. ΠΕΣΤΑ ΧΡΙΣΟΣΤΟΜΕ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΡΕ, ΕΓΩ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ; ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΥΤΟΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ, ΕΓΩ, ΕΓΩ ΡΕ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΕΣ ΠΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΤΗΣ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΣΕΙΣ ΡΕ ΑΜΥΑΛΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΓΙΑ ΠΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟ. ΕΓΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟ. ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ Η ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΣΑΣ ΑΥΤΟ. ΕΓΩ, ΕΓΩ ΝΑ ΟΡΙΜΑΣΕΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΝΟΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΩ ΡΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ, ΕΧΩ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. η κατινούλα δεν ακούγεται, τι έπαθε και δεν λαλάει, την τσίμπησε ο τραμπούκος η ο ανατρεπόμενος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΞΕΝΕΣ ΠΛΑΤΕΣ..... ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΙΩΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου