Δήλωση Δημήτρη Λιντζέρη για την υποψηφιότητά του


Συμμετέχω στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου γιατί θέλω να είμαι παρών στη μάχη για την ευρωπαϊκή Ελλάδα. Γιατί θέλω να είμαι στην πρώτη γραμμή του αγώνα για την έξοδο από την κρίση. Γιατί θέλω να είμαι συνοδοιπόρος στην εθνική προσπάθεια να απεξαρτήσουμε τη χώρα μας από τη μέγγενη των μνημονίων.
 Η υποψηφιότητά μου με το ΠΑΣΟΚ, με τη Δημοκρατική Παράταξη, είναι απόφαση καρδιάς και λογικής. Είναι επιλογή ευθύνης. Ως ενεργός πολίτης θέλω να έχω τη δική μου συμβολή στην αναγέννηση της Ελλάδας, στην αναγέννηση της προοδευτικής δημοκρατικής παράταξης.


Οι μάχες που έχουμε μπροστά μας μπορούν να κερδηθούν με εθνική συνεννόηση, με συστράτευση όλων εκείνων των πολιτικών δυνάμεων που είναι πρόθυμες και διατεθειμένες να χαράξουν και να περπατήσουν νέους δρόμους. Κάτι για το οποίο αγωνίζομαι και επιδιώκω χρόνια τώρα.

Και βέβαια, θα είμαι υποψήφιος στη Β’ Πειραιά. Μόνο εδώ θα μπορούσα να είμαι άλλωστε, αφού εδώ γεννήθηκα, εδώ μεγάλωσα, εδώ ασκώ την ιατρική που σπούδασα, εδώ οι συμπολίτες μου με τίμησαν αναδεικνύοντάς με Βουλευτή τους για 12 έτη.

Συμμετέχω στις εκλογές γιατί το επιτάσσει η εθνική, πολιτική και κοινωνική συνείδησή μου, οι ιστορικές παραδόσεις και μνήμες της Β’ Πειραιά, η προσδοκία των συμπολιτών μου να βγάλουμε την Ελλάδα στο φως

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου