Γιάννης Τσαβαρής, έχω υποχρέωση να μεταφέρω το προσωπικό μου αρχείο και τα προσωπικά μου αντικείμενα

  Σαλαμίνα14 Αυγούστου 2014  
Μετά το τελευταίο πολιτικό βεγγαλικόπου αποτελεί η εξώδικη δήλωση της νεοεκλεγείσας δημάρχου κυρίας Ισιδώρας Νάννου, προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις και θολό τοπίο, την ενημερώνουμε –αν δεν το γνωρίζει- ότι όπως όλοι οι δήμαρχοι όλων των ετών, αποχωρώντας από το Δήμο, έτσι κι εγώ έχω υποχρέωση να μεταφέρω το προσωπικό μου αρχείο και τα προσωπικά μου αντικείμενα ( π.χ. laptop, φωτογραφίες, προσωπικά δώρα).
Κλείνοντας θέλουμε και πάλι να ευχηθούμε στην κ. Νάννου καλή δημαρχιακή θητεία και να της υπενθυμίσουμε ότι τα πολιτικά βεγγαλικά δεν θα της είναι πλέον χρήσιμα, διότι από 1η Σεπτέμβρη θα αρχίσει να κρίνεται και να συγκρίνεται.
Ο
Δήμαρχος Σαλαμίνας
Γιάννης Τσαβαρής

Σχόλια

  1. Συναυλία έκανε το Κοινωνικό Ιατρείο; Με ποια δικαιολογία; Να μαζέψει ευρώπουλα μπας και τα χρειαστεί ο λαός. Και την τρελή κονόμα ποιος την διαχειρίζεται; Ξέρει να μας πει κανείς; Κάθε λαμόγιο στο νησί μας πλουτίζει... Τι να πεις. Αφού δεν υπάρχει κανείς να τους ελέγξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΝΑΝΝΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩΔΙΟΤΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΥΜΟΥ ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΑΠΟΤΥΧΙΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2003--2006 ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΟΝ ΑΓΑΠΙΟΥ
    ΤΩΡΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΜΕΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗ ΤΗΝ ΚΥΡ ΝΑΝΝΟΥ
    ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΙΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΤΟΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΧΗΣΕΙΝΑΙ
    ΑΓΑΠΙΟΥ ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΝΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΓΟ ΜΗΔΕΝ
    ΝΑΝΝΟΥ ΡΟΥΛΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟ ΜΗΔΕΝ
    ΛΕΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΓΟ ΜΗΔΕΝ
    ΧΑΤΖΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΓΟ ΜΗΔΕΝ


    ΜΠΙΝΙΑΡΗ ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΓΟ ΜΗΔΕΝ
    ΤΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΥΧΙΜΕΝΟΥΣ
    ΜΟΝΟ ΘΛΙΨΗ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟ`Ι`ΤΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου