Επειδή πιστεύω ότι οι πολιτικές μου επιλογές πρέπει να είναι συμβατές με τη συνείδησή μου, αποχωρώ από τη Νέα Δημοκρατία


 


Προς πρόεδρο Τ.Ο ΣΑΛΑΜΊΝΑΣ ΝΔ

κ. Νίκο ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝΟ

Κύριε πρόεδρε ύστερα από πολλά έτη κομματικής μου δραστηριότητας έρχομαι στην δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω ότι ζητώ την πλήρη διαγραφή μου από τους καταλόγους μελών της Ν.Δ διότι η κυβέρνηση έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις αρχές μου, οδηγεί σε εξαφάνιση τη μεσαία τάξη που χθες ολοκλήρωσε, με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, την καταστροφή των φαρμακοποιών που έχω την τιμή να εκπροσωπώ σαν επαγγελματίας . "Επειδή πιστεύω ότι οι πολιτικές μου επιλογές πρέπει να είναι συμβατές με τη συνείδησή μου, αποχωρώ από τη Νέα Δημοκρατία"

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΕΙΡΉΝΗ ΜΠΙΝΙΆΡΗ
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΌΣ

Σχόλια

  1. ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩ....... ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΩΛΕΙΑ ΡΕ ΜΠΙΝΙΑΡΗ, ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ ΕΙΣΟΥΝΑ? ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΕΜΕΝΕΣ ΕΚΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κυρια μπινιαρη σε καλοσωριζουμε στη ΔΗΜΑΡ
    META THN ΝΑΝΝΟΥ,ΣΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΕΛΙΚΑ.......................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΞΕΥΤΗΛΑ ΕΙΡΗΝΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΕ ΤΙ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΚΟΜΑ ΕΙΣΟΥΝΑ, ΑΛΑ ΤΟΣΟ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενώ εσύ ....ξουράφι. Σε 7 λέξεις 4 λάθη. Κι εσύ τη βοϊδοσχολή του τσαβαρή έχεις βγάλει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ανατριχιασα!!!!! εισαι για πολλες κλωτσες που λενε στο χωριο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΕΘΡΗΝΗ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΡΟΥΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕΡΙΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΕΚΕΙ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΡΟΣ ΒΟΡΡΑ ΜΕΡΙΑ ΤΣΑΜΠΑ Η ΨΗΦΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΔΩΣΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου